Olie til led
Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 27-07-02 07:15

Hæi folkens

Nu går jeg her og tager Pikasol Fiskeolie til at smøre mine led med. Tager
dem ca 5-10 min før jeg spiser noget andet.

Så siger min Helsam at jeg burde tage EPA-GLA + fra Biosym for der er også
Omega 6 og 9 i.

Har de også en smørende effekt ??

Er der måske et andet bedre smøremiddel I kan anbefale ??

Synes ikke rigtig at jeg vil tage en skefuld Tidselolie lige fra morgenen
a', så hellere end pille

hamselv herfra

Fra : d

Dato : 12-08-02 13:56

Prøv Spektro Multi-Vita-Min sammen med turmeric og ultra omega 3-6-9.

Det virker suverænt.

Med venlig hilsen
Sundt Legeme