Togrejser i USA/Canada eller Australien
Fra : Lars L. Christiansen

Dato : 29-07-02 14:34

Hej!

Kan nogen anbefale websites - eller måske komme med personlige erfaringer -
omkring togrejser i USA/Canada eller Australien?

Jeg tænker eksempelvis på Amtrak Cascades fra Seattle til Vancouver, VIA
Rail's Canadian fra Vancouver over Jasper til Toronto, eller The Ghan i
Australien.

Pft.
Lars Christiansen

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 29-07-02 15:22

"Lars L. Christiansen" <lach@lundbeck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tænker eksempelvis på Amtrak Cascades fra Seattle til Vancouver, VIA
> Rail's Canadian fra Vancouver over Jasper til Toronto, eller The Ghan i

Så vidt jeg kan se, taler du om decidere "scenic routes". Dem har jeg ingen
erfaringer med da de er ret dyre. Vi tog tilgengæld turen fra Sacramento til
Chicago med stop i Denver på the Zephyr. Fantastisk tur. Gode sæder,
interessant udsyn og meget afslappende. Kan kun anbefales. Bestil i god tid
og få det til en fornuftig pris. Sovepladser er mulige men sæderne er så
komfortable at man sagtens kan sove der. Amtrak.com er stedet at starte.

Kennet

Fra : Lars L. Christiansen

Dato : 30-07-02 07:38

"Pernille og Kennet" <pernille.kenneth@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> og få det til en fornuftig pris. Sovepladser er mulige men sæderne er så
> komfortable at man sagtens kan sove der. Amtrak.com er stedet at starte.

Hej Kennet,

Korrekt, det var/er de decidere scenic routes. Det er vel dem man altid
drømmer om

Men dit input omkring The Zephyr er jeg glad for. Mange tak.

/Lars