Plastic-krom...?!
Fra : Jens Didriksen

Dato : 29-07-02 22:37

Var netop nede hos min lokale mc-dealer og kikke lidt på udvalgen. Der fandt
jeg en nydelig Yamaha Drag Star med hele svineriet "forkromet".

Ved nærmere eftersyn kunne jeg se at mange af de forkromede dele
(sideskjold, forlygte og andre dæksler) var af plastic?!

Ikke at der er noget fordækt i det - det spare vel vægt, ruster ikke, er
billiger i indkøb osv, men HOLDER det til det danske klima eller ligner
f.eks. sideskjoldet en gammel madkasse efter en enkelt sæson?

Kommentarer fra Drag Star ejerer m.fl. ønskes.

Takker og bukker

Jens
HD 1200 Early Shovel 1960

Fra : BLACK MAGIC Top Fuel~

Dato : 30-07-02 10:41

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. sideskjoldet en gammel madkasse efter en enkelt sæson?
>
> Kommentarer fra Drag Star ejerer m.fl. ønskes.

Jens...
"folk" tror at fruens DragStar fra -97 er fabriksny!
Plastikken skal kun vaskes,- ingen polering...
Resten i metal bliver pudset.
Så ingen klager herfra
Jon Iversen.