Omdrejnings-tingest!
Fra : Brian

Dato : 29-07-02 12:03

Jeg har desperart brug for den der "snegl" der sidder i toppen af låget, på
min Honda CB 550F. Der er en lille tap som går op i omdrejningskablet og den
er knækket af :(
Jeg har prøvet at skrive på Stumpemarkede om ikke der skulle være nogen der
har en liggende, men ingen reaktioner. De er desværre gået ud af produktion,
så her er hvad jeg gerne vil høre jer om:
1. Er der nogen her der har en ? Den hedder: "Tachometer, Gear" i manualen.
(Måske nogen som ikke har kigget i Stumpemarkede)
2. Nogen der har en mulig løsning som så ikke indebærer en ny? Svejsning,
limning eller andet???
3. Nogen der kan trylle den tilbage til hel tilstand?

Med Venlig Hilsen
Brian

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 29-07-02 13:52

"Brian" <Brian@haarh.net> skrev i en meddelelse
> [...]

manualen.
> (Måske nogen som ikke har kigget i Stumpemarkede)

Ved du om den passer fra en cb750 fra dengang af, for så ku det nok tænkes
at jeg ku fremskaffe en...

MVH Claus

Fra : Brian

Dato : 29-07-02 16:12

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund@*nospam*jakobsen.tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:3d453a06$0$1697$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> manualen.
>
> Ved du om den passer fra en cb750 fra dengang af, for så ku det nok tænkes

Har ingen anelse... hvordan finder man egentligt ud af om ting passer
sammen??
men.. vi kan da prøve.. Jeg kan sende dig lidt data om den jeg har... eller
omvendt.. eller du kan sende din til mig, så kan jeg prøve den... jeg er
frisk... også med prisen.**GG**
(Nå nej.. vi må jo ikke lave reklame herinde)

Brian

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 29-07-02 22:03

> [...]

> limning eller andet???
> 3. Nogen der kan trylle den tilbage til hel tilstand?

Hej Brian

www.honda4fun.com er der reservedelskataloger. Jeg kan se at den til en
cb550f skal hedde 12431.323.000. Det er den samme som på en cb500f men ikke
den samme som på en cb750k1.

Prøv hos www.cmsnl.com eller David Silver Spares

--
Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk

Fra : Armand

Dato : 30-07-02 16:10

Ivan Nielsen <Ivan@kloge.dk> skrev i en

> På www.honda4fun.com er der reservedelskataloger. Jeg kan se at den
> til en cb550f skal hedde 12431.323.000. Det er den samme som på en
cb500f
> men ikke den samme som på en cb750k1.

Så har jeg én!

Hit med en adresse!

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 30-07-02 22:07

> Ivan Nielsen <Ivan@kloge.dk> skrev i en

> cb500f
>
> Så har jeg én!
>
> Hit med en adresse!

Hvad skal du have for den??

Brian

Fra : Armand

Dato : 31-07-02 15:34

> Hvad skal du have for den??

Adressen?

Næh nej, jeg sender den blot og ser så på det beløb du donerer for den,
OM du virkeligt var så hårdt trængende som du gav udtryk for

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 31-07-02 17:50

DAMN... det er en dårlig handel.. for..
Jeg har IKKE en krone. Ib Nielsen i Roskilde har alle mine penge. Det er ham
jeg har købt dele af til hele denne tossede Honda-pige ting. Egentlig ville
jeg ØNSKE jeg havde lidt som jeg kunne donere, men tro mig Armand: Jeg har
ikke en bjælde. Når tanken på MC´en er tom, er der til en mere... så er det
slut... indtil 1. Sep. Så har jeg til Benz igen. :(

Så med mindre du sikkert vil tabe penge, så behold den, for jeg kan ikke
donere de første par eller 3 måneder. :(

Brian

HVIS du insistere på min adresse... så send mig lige en mail direkte:
Brian@haarh.net

Så får du adressen der.
BRian