Mød mig på Langelinie
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-07-02 10:25

Hej D.F.M'er

Jeg og nogle af de andre Pimser smutter på Langelinie i aften kl 19.30. Jeg
er den største person derude og er iført en gammel slidt orange rukka R-Tech
jakke. Jeg kører en Bourdeax CBR 600 F2 (verdens bedste ?). Jeg ser om jeg
ikke kan overtale Racer-Niels som også huserer her til også at møde op. Lad
os sætte nogle ansigter på skribenterne.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 29-07-02 11:39

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Hejsa, jamen så var det sku dig jeg så derude i sidste uge (torsdag) så godt
skiltet på din cykel. Jeg var derude sammen med kæresten på TDM'en. Jeg
kommer iaften regner jeg stærkt med, kunne være hyggeligt at få andre
ansigter på

--
MVH Rune DMCN# 581
Yamaha TDM850

Fra : Foobar

Dato : 29-07-02 10:45

- Hedder den ikke "Mød mig på Cassipeia"..?

> [...]
Lad
> os sætte nogle ansigter på skribenterne.

Glimragende koncept! Vil absolut se om jeg ikke kan lokke mopeden derudad
ved den tid...

/Claus CBR600F2 '93 - (beskidt) sort med lyserøde
panik-zebra-tiger-striber - og Kushitani-læder...

Fra : Hekto

Dato : 29-07-02 17:44

In article <M8819.9854$ws6.198414@news2.nokia.com>, intet@navn.com
says...
> [...]
> ved den tid...
>

> /Claus CBR600F2 '93 - (beskidt) sort med lyserøde
> panik-zebra-tiger-striber - og Kushitani-læder...

Kommer! ... ca. kl.20.00.
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 30-07-02 07:44

Hedder den ikke "Mød mig på Cassipeia"..?

Hæ!! Så bliver i fælt skuffede. Den ligger nemlig inde på mit arbejde (
Planetariet ) og jeg kører altså 45'er.

MVH Anders

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-07-02 10:46

> [...]
Lad
> os sætte nogle ansigter på skribenterne.

Fint 'initiv' , men min ferie er sluttet i dag,og jeg starter op på en aften
holds uge , så jeg kan desværre ikke komme :-/

Nårh !, men drik en kop kaffe og spis en is, på mine vegne ( ikke
regning )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Carsten

Dato : 29-07-02 10:47

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en
meddelelse news:ai31ml$tnt$1@eising.k-net.dk...
> jakke. Jeg kører en Bourdeax CBR 600 F2 (verdens bedste ?).

Her må jeg lige korrigere dig, for verdens bedste bourdeux
F2'er holder hjemme hos mig, og det er ikke din
Om den lige kommer til langelinie i aften og beviser ved jeg
ikke helt endnu.

Carsten (indeed verdens bedste bordeux F2'er)

Fra : Christian

Dato : 29-07-02 11:09

Jeg har også en bourdeux F2'er fra 94', og det er danmarks bedste)
Christian

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-02 11:28

"Christian" <eky@tiscali.dk> wrote in message
> Jeg har også en bourdeux F2'er fra 94', og det er danmarks bedste)
> Christian

I må hellere møde op så vi kan få det bevist!

Hilsner,

Tony
(der sq nok også dukker op

Fra : RacerNiels

Dato : 29-07-02 11:52

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

> I må hellere møde op så vi kan få det bevist!

Ja, kom så! Frem med pikken - hvem er størst??

HA! Min er bare større end Jeres..!!

Niels
SV650 *bigger than all*

Fra : Brian/Hekto

Dato : 29-07-02 12:41

In article <ai36nc$5bm$1@eising.k-net.dk>, d991793@student.dtu.SKRID.dk
says...
> "Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

> Ja, kom så! Frem med pikken - hvem er størst??

> [...]
Du har Danmarks største tissemand!!!!!

...... den er 2mm for kort til at være en rigtig p..!

--
MVH

Brian/Hekto
Rd350 YPVS - LS650 - ?

Fra : Jørgen Winther

Dato : 29-07-02 11:32

"Christian" <eky@tiscali.dk> wrote in message
> Jeg har også en bourdeux F2'er fra 94', og det er danmarks bedste)

Tænk engang, at alle Danmarks og Verdens bedste bordeaux-farvede F2'er skal
samles i aften. Det er helt vildt!

Den eneste måde, hvorpå dette arrangement kunne blive bedre, var jo nok, om
Verdens bedste british racing green-farvede Trophy 1200 også kunne deltage -
desværre har den lige nu Verdens dårligste centralben, som den derfor lige
nu er på værksted for at få skiftet

Så I må jo bare hygge jer derude

--
Jørgen

Fra : RacerNiels

Dato : 29-07-02 11:55

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message
> [...]
deltage -
> desværre har den lige nu Verdens dårligste centralben, som den derfor lige

Centralben er for piger - hvad med sidestøtten??

> Så I må jo bare hygge jer derude

Vi skal gøre vores bedste.

NielSV650
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 29-07-02 12:04

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> wrote in message

> Centralben er for piger - hvad med sidestøtten??

Den er faktisk også i stykker (mangler dog kun en bolt)! Jeg ved ikke, hvad
pokker der er sket!

--
Jørgen

Fra : RacerNiels

Dato : 29-07-02 12:19

> Den er faktisk også i stykker (mangler dog kun en bolt)! Jeg ved ikke,
hvad
> pokker der er sket!

Hvordan kan du holde den oppe..??

Niels

Fra : Jørgen Winther

Dato : 29-07-02 12:37

> "Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message
> hvad
>

> Hvordan kan du holde den oppe..??

Altså, hvis det er mc'en du mener, så er problemerne ikke værre, end at den
kan stå selv

--
Jørgen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-07-02 17:06

Jørgen Winther wrote:

> Altså, hvis det er mc'en du mener, så er problemerne ikke værre, end at
> den kan stå selv

Så må den sgu have nogle brede dæk = Sådan helt uden ben at stå på

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - tobenet.... og firbenet

Fra : Jørgen Winther

Dato : 29-07-02 22:15

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Så må den sgu have nogle brede dæk = Sådan helt uden ben at stå på

LOL Du har jo set den, så du ved, at dækkene ikke er det afgørende her -
det er i stedet den enestående balance, der er i den cykel

> mvh Jes Vestervang
> FZS600 - tobenet.... og firbenet

Ja ja, nogen er afhængige af støtteben... Og de andre to?... nåh ja! Det er
jo dem, der står ovenpå sædet!

--
Jørgen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-07-02 22:09

Jørgen Winther wrote:

> LOL Du har jo set den, så du ved, at dækkene ikke er det afgørende her
> - det er i stedet den enestående balance, der er i den cykel

Nå, ok Eller også er dine dæk bare firkantede

> Ja ja, nogen er afhængige af støtteben... Og de andre to?... nåh ja! Det
> er jo dem, der står ovenpå sædet!

Hæhæ! Det var nu plejlstængerne jeg kom i tanker om
Iøvrigt er mc-akrobatik et ganske udmærket smart-ass trick Folk glor så
sjovt, når der tilsyneladende kommer en benløs mand kørende langs
træfpladsen i Skagen
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Martin

Dato : 29-07-02 11:05

> [...]
Lad
> os sætte nogle ansigter på skribenterne.

Ja ! Det er da en god idé... Men.....

Jeg har lige købt et "fejeblad" (verdens bedste) i tyskland. od jeg venter
STADIVÆK på
sold og fnat, vender tilbage med et agifts-girokort....

Meen det kan da være at jeg dukker op som.....ehhh øhh som bi... bi..
bilist.

Men så vil jeg sq. oxo hånes når jeg kommer..

Martin

Fra : Niels Drewes

Dato : 29-07-02 12:18

> [...]
Lad
> os sætte nogle ansigter på skribenterne.

God ide, jeg håber jeg når det efter dem obligatoriske grillning i aften

vh

Niels
Sort Fazer med dfm-plade

Fra : Kenneth S

Dato : 29-07-02 13:20

> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Ja, vi har jo mødt hinanden, Bager, men på trods af det, tror jeg nok jeg
tropper op alligevel

Kenneth (blå/grå dainese)
R1 (sølvgrå - EM 16***)

Fra : Morten Juel

Dato : 29-07-02 13:46

hejsa Jens

Tak for tilbudet, men fra næstved til kbh på en mc der kun kan gå i 3.
gear.. nej tak du )

mvh
Morten

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 29-07-02 14:30

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> [...]
> ikke kan overtale Racer-Niels som også huserer her til også at møde op. Lad
> os sætte nogle ansigter på skribenterne.

Hmm .. måske man skulle tage en kasket på og smutte til
langelinie med digital-kameret iaften så .. :) det lyder som
om der bliver noget at tage billeder af... :)

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk, desværre i bil.
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 30-07-02 10:58

Hans Jørgensen wrote:
> Hmm .. måske man skulle tage en kasket på og smutte til
> langelinie med digital-kameret iaften så .. :) det lyder som
> om der bliver noget at tage billeder af... :)

Hvis der er nogle der har lyst til at se resultatet af min
foto'session' fra igår,

http://gallery.nathue.dk/29-07-02%20-%20Langelinie/

Fra : Jørgen Winther

Dato : 30-07-02 11:29

"Hans Jørgensen" <haj@mostlyharmless.telianisse.org> wrote in message
> Hvis der er nogle der har lyst til at se resultatet af min
> foto'session' fra igår,
>
> http://gallery.nathue.dk/29-07-02%20-%20Langelinie/

Flotte billeder!

Men hvor er alle de bordeaux-farvede CBR-600'ere? De skulle jo efter sigende
være både Danmarks og Verdens bedste

--
Jørgen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-07-02 11:47

> Men hvor er alle de bordeaux-farvede CBR-600'ere? De skulle jo efter
sigende
> være både Danmarks og Verdens bedste

Det er for usselt! Det eneste man kan se af min CBR er et blinklys på
billedet af Millen. Selvfølgelig kan man allerede der fornemme af det er en
kvalli Honda der har sneget sig med på billedet.

Jeg mødte kun "R1 Kenneth" og "Mellem motorcykler Martin" som blev behørigt
svinet for at ankomme på 4 hjul. Hvor var i andre?

Jeg havde brugt 2 timer på at vaske CBR'ens 2000km rejsestøv af og fjerne
2M^2 bogbinderplast jeg hvade monteret så der ikke kom rider fra
smidovertaskerne og tanktasken. Så kom der ingen og ville konkurrere og hvem
der hvade en bedste. Der var dog en pige i meget stamme bukser og rygløs
bluse der plaprede løs om at hendes "Jeg har været komplet smadret og har
fået et uriginalt painjob" F2'er var meget pænere end min. Min argument om
hendet forskellige og slidte dæk samt min "build to spec" affjedring,
magtede hun ikke at kapere, og vi skiltes uden at have nået enighed om min
var verdens bedste. Det sidste hun sagde var dog: "Det er i det mindste en
lortebrun CBR" ! "Women. Cant live with them. Pass me the beernuts".

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 30-07-02 12:01

> [...]
> billedet af Millen. Selvfølgelig kan man allerede der fornemme af det er en
> kvalli Honda der har sneget sig med på billedet.

Arghh .. jeg glemte helt Honda'erne ... :) Dem må jeg huske
næste gang...

Jeg mødte kun Hekto/Brian/RD350 .. vi kunne ikke lige finde nogle
andre vi kunne kende.

I skal vel også derud i næste uge engang? ;)

Fra : Niels Drewes

Dato : 30-07-02 12:05

> Jeg mødte kun "R1 Kenneth" og "Mellem motorcykler Martin" som blev
behørigt
> svinet for at ankomme på 4 hjul. Hvor var i andre?

Vågn op JJBJ

Jeg kommenterede da de to fine viborg dæk du kun havde slidt på midten
Herefter kom du med en stribe gode forslag på hvilke sutter min Fazer skal
på næste gang. Fazeren havde iøvrigt dfm-plade på, men så skulle du nok en
tur over kajkanten for at se den

> [...]
> var verdens bedste. Det sidste hun sagde var dog: "Det er i det mindste en
> lortebrun CBR" ! "Women. Cant live with them. Pass me the beernuts".

Det er det jeg siger; sådan en F2'er er kun en pigecykel, om de er røde
eller har en-eller-anden-blå-lilla-nuance

vh

Niels
FZS600

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-07-02 12:45

> Jeg kommenterede da de to fine viborg dæk du kun havde slidt på midten
> Herefter kom du med en stribe gode forslag på hvilke sutter min Fazer skal
> på næste gang.

Hej Niels

Var mine slidte hero blobs og min 40cm lange ridse på underkåben ikke bevis
nok for at jeg kan køre sving når der ikke sidder mystiske deforme Macadam
100 dæk på med lodrette dæksider. De har en form som om de var 20 mm for
brede.

Angående dæk så får du lige anbefalingerne igen.
1999 Dunlop D207 Det er dem du kører med nu.
2000 Michelin Pilot Sport
2001 Bridgestone BT010
2002 Metzeler Sportec M1

Fra : Niels Drewes

Dato : 30-07-02 13:03

> [...]
> 100 dæk på med lodrette dæksider. De har en form som om de var 20 mm for

Jo jo, nu var det kun en ene hero blob der var lidt slidt. Jeg har en risse
på min tank betyder det at jeg ..- nåe nej

> Angående dæk så får du lige anbefalingerne igen.
> 1999 Dunlop D207 Det er dem du kører med nu.
> 2000 Michelin Pilot Sport
> 2001 Bridgestone BT010
> 2002 Metzeler Sportec M1

1000 tak det vil jeg huske.-) Nyere Michelin Pilot Sport og Bridgestone
BT010 er vel osse ok?

I må komme ned på linien lidt oftere, det var da ganske hyggeligt.

Vh

Niels
Yamaha FZS600 der IKKE bruger olie.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-07-02 22:04

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Angående dæk så får du lige anbefalingerne igen.
> 2000 Michelin Pilot Sport

Jeps, fede dæk! Det eneste minus er at Fazerens enorme overarme rasper
bagdækket blankt på 4kkm
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - også med slidte heltebloppere og til-kant-kørte dæk ...og

Fra : Foobar

Dato : 30-07-02 12:26

> Jeg mødte kun "R1 Kenneth" og "Mellem motorcykler Martin" som blev
behørigt
> svinet for at ankomme på 4 hjul. Hvor var i andre?

Jeg valgte istedet at bruge aftenen på at ærge mig over, at min
Spyball-alarm nu er defekt (helt iflg. italiensk standard: to år gammel og
hyper-overfølsom overfor vand) og at den derfor havde valgt at dræne mit
batteri fuldstændig, så der knap nok var strøm nok til at lave lys i
"Ærgerligt-for-dig-idiot" kontrol-lampen...

- Håber jeg kan nå at lade mit batteri op inden der (forhåbentlig da?!)
kommer en 'genudsendelse' af Langelinie-træf. (Hvis den brutale afladning da
ikke har ødelagt det helt nye batteri!)

/Claus (tidligere Spyball-fan)

Fra : Kenneth S

Dato : 30-07-02 12:45

> Jeg mødte kun "R1 Kenneth" og "Mellem motorcykler Martin" som blev
behørigt
> svinet for at ankomme på 4 hjul. Hvor var i andre?

Ja, du må indskylde, Bager, jeg havde travlt med alt mulig andet, så jeg
nåede ikke engang at sige 'hej', før jeg skulle ud at køre med en gruppe.

...en tur der iøvrigt var tæt ved at ende rigtig grimt, men som heldigvis kun
endte med materielle skader.

Kenneth
R1

Fra : Jakob D

Dato : 30-07-02 14:35

> ..en tur der iøvrigt var tæt ved at ende rigtig grimt, men som heldigvis
kun
> endte med materielle skader.
>
> Kenneth
> R1

Hvad skete da der?

Jakob

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 30-07-02 21:23

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote in message

> kun

> Hvad skete da der?
>
> Jakob

Knaldede sammen med en anden MC-ist på køreturen, jeg blev på hjulene, men
det gjorde den anden ikke.

Men, som sagt, heldigvis kun materielle skader, og no hard feelings.

Kenneth S

Fra : Carsten

Dato : 30-07-02 13:40

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en
meddelelse news:ai5qsj$1a6$1@eising.k-net.dk...
> Jeg mødte kun "R1 Kenneth" og "Mellem motorcykler Martin"
>som blev behørigt svinet for at ankomme på 4 hjul. Hvor var i andre?
> Jeg havde brugt 2 timer på at vaske CBR'ens 2000km rejsestøv af

Ja, jeg må jo erkende at jeg er en tøsedreng som var bange for at
få bank når nu i andre CBRs opdagede at jeg rent faktisk havde
ret i min "min er størst, pænest, bedst og hurtigst" antagelse

Nej, sandheden er at jeg ikke havde lyst til at kravle i udstyret
i de ca. 35 graders hede det var omkring 19.00 i aftes.

Carsten

Fra : Asger Steffensen

Dato : 30-07-02 16:47

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse
KLIP

Hej Jens,

> Jeg mødte kun "R1 Kenneth" og "Mellem motorcykler Martin" som blev
behørigt
> svinet for at ankomme på 4 hjul. Hvor var i andre?
Jeg beklager, men en nært forestående aftale med et af statens organer hvor
min Audi skal rutineundersøges af en lille mand som tror han er og ved
noget, og føler sig som en konge, gjorde at aftenen var bedre brugt på at
renovere forbremser.

På den anden side, hvis kampen har stået om mest renvaskede cykel med de
bedste dæk, var det nok godt at jeg ikke viste mig.
Jeg kommer næste gang! Jeg trænger også til at promovere min nyindkøbte
læderdragt.

> [...]
> bluse der plaprede løs om at hendes "Jeg har været komplet smadret og har
> fået et uriginalt painjob" F2'er var meget pænere end min.
Et painjob!?! Uha, det lyder ikke rart... var det mon da den blev smadret?

Asger
ZX-10 (stadig med pinseferiens 3000 km snavs, og motorvejsformede Macadam
dæk på sig).

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-02 21:32

Hej Bager.

>Jeg mødte kun "R1 Kenneth" og "Mellem motorcykler Martin" som blev behørigt
>svinet for at ankomme på 4 hjul. Hvor var i andre?

På det tidspunkt hvor jeg læste "invitationen" var jeg lige kommet
hjem efter en hel dag på Anderstorp og 250 Km kørsel hjem.
Så mit daglige behov for at køre MC var dermed dækket, og desuden var
klokken 2200
Så jeg beder allernådigst om undskyldning for min udeblivelse

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Christian

Dato : 31-07-02 07:56

> [...]
>
> Flotte billeder!
>
> Men hvor er alle de bordeaux-farvede CBR-600'ere? De skulle jo efter

Tja, jeg må desværre beklage, men jeg nåede det ikke, men måske næste gang.

Tilgengæld var jeg ude og se/høre en Moto Guzzi 1100 SuperSport. Det var en
fed cykel med en rigtig god lyd, men det er jo ikke en Honda)

Christian (Bordeaux CBR 600 F2)

Fra : Hekto

Dato : 30-07-02 11:58

In article <slrnakcon2.hab.haj@pesthest.nathue.dk>,
haj@mostlyharmless.telianisse.org says...

> Hvis der er nogle der har lyst til at se resultatet af min
> foto'session' fra igår,
>
> http://gallery.nathue.dk/29-07-02%20-%20Langelinie/

Hej Hans!

Nydelige billeder! ... og, YES! Fars RD'er er på!!!!
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 30-07-02 12:03

Hekto wrote:
> Hej Hans!
> Nydelige billeder! ... og, YES! Fars RD'er er på!!!!

Tak.. :) Du er jo også på et af billederne ...

hmm, jeg må se at få købt mig en RD..

Fra : Jon Nielsen

Dato : 30-07-02 08:59

Well, jeg nåede det ikke, men godt initiativ, jeg vil prøve næste gang !

Jonz - PMC
TL1000S - Original Badass Flavour - ondere end alle

Fra : RacerNiels

Dato : 30-07-02 09:38

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message
>Jeg ser om jeg
> ikke kan overtale Racer-Niels som også huserer her til også at møde op.
Lad
> os sætte nogle ansigter på skribenterne.

Jeps - jeg kom derud, meeeen det blev vist lidt sent.. men til gengæld har
jeg nye dæk på og nymonteren (-; dk.fritid.motorcykel
Jeg kommer tidligere en anden dag.

Niels
SV650 *med pivedyr*

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 30-07-02 15:20

> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Fed ide!
Jeg nåede det heller ikke, men måske næste gang...

(er der dato på?)

Venlig hilsen Rune
http://www.bandit600.netfirms.com/index.htm