Nogen herinde, som skal til Karoline imorg~
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 27-07-02 21:08

Hejsa allesammen .....

Ville bare lige forhøre mig, da jeg helt sikkert selv skal et smut derover.

M.v.h.

Søren

Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Fra : Moe

Dato : 27-07-02 23:31

Hej

Nu er jeg ny herinde, da jeg først lige fik min Dragstar i går. Hvad sker
der ved Karoline? Så også lige en meddelse om det i Touringkalender, men
aner ikke hvad det går ud på.

Mvh Martin

Fra : Kenneth T

Dato : 28-07-02 00:21

> Nu er jeg ny herinde, da jeg først lige fik min Dragstar i går. Hvad sker
> der ved Karoline? Så også lige en meddelse om det i Touringkalender, men
> aner ikke hvad det går ud på.

Mød op, køb en cole, en is eller en kop kaffe (det gør alle andre) og gå en
tur og se på de amnge forskellige mennesker/mcère...

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-07-02 07:59

"Moe" <moe99@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ved Karoline? Så også lige en meddelse om det i Touringkalender, men

Hej "Moe"

Tillykke med Dragstar'en og velkommen til

Hvad der sker ved Karoline?, jahh , en masse socialt samvejr,
løgnehistorier og dæksparken , lyder måske banalt, men er faktisk meget
hyggeligt

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Moe

Dato : 28-07-02 09:47

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad der sker ved Karoline?, jahh , en masse socialt samvejr,
> løgnehistorier og dæksparken , lyder måske banalt, men er faktisk meget

Det lyder jo fornuftigt i det her vejr... jeg må vidst hellere kigge
derover!

/Martin

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-07-02 07:55

"Søren Skovgaard" <soren71@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen .....
>
> Ville bare lige forhøre mig, da jeg helt sikkert selv skal et smut
derover.

Næh !, ikke lige i denne Weekend
Men ellers er vi da et par stykker fra denne NG, der plejer at køre derover
et par gange eller tre i løbet af sæsonen.

Hvis du fortryder, kan du jo tage til ' Den Blå Ged ' i Ordrup se
tråden : news:3d41a1cb$0$26735$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

--
Hilsen
Dennis Pedersen