yamaha >>test under broen!<<
Fra : Benzon

Dato : 27-07-02 13:01

Er der nogen som ved noget om Yamaha laver noget arrangement for at
kompensere for det nu stoppede Test under broen?? Jeg syntes at der er
blevet snakket noget om at de blev nød til at finde ud af noget andet, men
har ikke hørt noget siden. Har de mon glemt alt om det eller er der noget
som jeg er gået glip af??

Benzon.

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 27-07-02 13:56

>......eller er der noget som jeg er gået glip af??

Ja. Testkørsel på Jyllandsringen af hele Yamahas, Aprilias og Moto Guzzis
program.
Mvh
Anders O

Fra : Christian Knudsen

Dato : 27-07-02 14:33

> Ja. Testkørsel på Jyllandsringen af hele Yamahas, Aprilias og Moto Guzzis
> program.
> Mvh
> Anders O

Hvornår var det???

mvmch
christian

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 27-07-02 16:16

"Christian Knudsen" <dsl24585b@post.cybercity.dk> wrote in message

Guzzis

> Hvornår var det???
>
> mvmch
> christian

Hmm, kan ikke rigtig huske det. Slutningen af maj/starten af juni mener jeg.
Det var nu ikke det allerfedeste arrangement, i hvert fald ikke hvis man er
til sportsmc'er. Nogle af dem der kom klokken 12, hvor det startede, stod i
kø hele dagen uden at nå at prøve. Til alt andet end R1, R6 og mille var
køerne dog ikke så slemme. Når man så kom ud og køre var det meget bedre end
test under broen, man fik en meget bedre fornemmelse for, hvad mc'en kan,
fordi man kørte ca. 5omgange(8km) i pænt tempo.
mvh
Anders O, der prøvede en fazer 600(fed cykel) og derefter stod i kø 2½ time
til en R6, uden at komme til at køre

Fra : Allan Wisborg

Dato : 28-07-02 11:54

> Hmm, kan ikke rigtig huske det. Slutningen af maj/starten af juni mener
jeg.

Det er i forbindelse med Road Racing Festival på Jyllandsringen. Det
afholdes midt i Maj hvert år. Det er lidt forskelligt hvem (om..) der
stiller op med cykler til tæsk.

Allan

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 28-07-02 15:18

> jeg.
>
> Det er i forbindelse med Road Racing Festival på Jyllandsringen. Det
> afholdes midt i Maj hvert år. Det er lidt forskelligt hvem (om..) der
> stiller op med cykler til tæsk.

Det er sgu da rigtigt ja. Det var en fredag, hvor løbene så var
lørdag/søndag. Så fik vi da opklaret det.
Mvh
Anders O

Fra : Benzon

Dato : 28-07-02 20:09

> Det er sgu da rigtigt ja. Det var en fredag, hvor løbene så var
> lørdag/søndag. Så fik vi da opklaret det.
> Mvh
> Anders O

Ok! TAK! Men jeg ved ikke hvor spændende det lyder at tage til jylland for
at stå i kø i flere timer. men nu må vi se når tiden går og trangen efter
adrenalin øges, så kan alt jo ske.

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 28-07-02 22:42

"Benzon" <thg@klog.dk> wrote in message

> Ok! TAK! Men jeg ved ikke hvor spændende det lyder at tage til jylland for
> at stå i kø i flere timer. men nu må vi se når tiden går og trangen efter
> adrenalin øges, så kan alt jo ske.

Er det bare for at komme ud og køre bane, som mange vist tager til det for,
synes jeg absolut ikke det er besværet værd, så skulle man hellere lade være
med at være så nærig og købe sig en rigtig banedag hos eksempelvis
sports-mc. Er det derimod fordi, man har set sig varm på en eller to af
yamahas modeller er arrangementet en fremragende mulighed for at prøve, om
det nu også er noget ved.
Mvh
Anders O, som igen blev bekræftet i at en Fazer 600 er en fremragende mc.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-07-02 18:57

> [...]
> yamahas modeller er arrangementet en fremragende mulighed for at prøve, om

Eller også kunne man køre næsten uafbrudt på de små mc'er... de var sgu
sjove nok.

Og på den måde kørte jeg mindst 40 omgange *GGG* (med Bulldog som den
største)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-07-02 13:11

Jeg opgav også og måtte "nøjes" med en prøvetur på den nye vandkølede
Harley. Men det var tilgengæld ikke på banen, men på offentlig vej.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail