Grand National ? ? ?
Fra : Leif & Susanne

Dato : 27-07-02 10:34

Hejsa!

Hvem kan hjælpe med lidt information, når vi ønsker at komme som tilskuer ?
Evt. adresse så det kan findes på www.krak.dk
Hvor og hvornår kan man komme ind på området ?

kik lige på www.enduro.dk klik på TRYK HER og se i kalender 2002 under dato
28/7 Grand National / Viborg.

Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650
DMCN# 252/253

Fra : Søren Lindholt

Dato : 27-07-02 10:49

"Leif & Susanne" <Aprilia.pegaso650@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Hvem kan hjælpe med lidt information, når vi ønsker at komme som tilskuer
?

Jeg kan. Det er på vej nr. 16 mellem Viborg og Holstebro. Ca 12-14 km fra
viborg. Der er skilte. Stil bilen og find ind til startområdet. Starten går
kl 10, og er en stor oplevelse!

Vi står alle i programmet med startnummer. Vi kunne vældig godt bruge nogen
der lige gad og hjælpe med at tanke op ved pitstop, var det noget? Det er
også der det er bedst at være tilskuer!

Og nu skal jeg ned og skifte dæk ... øv......

mvh Søren.
mobilos: 7212 7291

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-07-02 14:32

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan. Det er på vej nr. 16 mellem Viborg og Holstebro. Ca 12-14 km fra
> viborg. Der er skilte. Stil bilen og find ind til startområdet. Starten
går
> kl 10, og er en stor oplevelse!

Starten er noget man SKAL opleve, så kom ikke for sent, og regn med at det
tager lidt tid at gå hen til starten, og finde en god plads.

> Og nu skal jeg ned og skifte dæk ... øv......

Og jeg skal ud og samle cyklen færdig. Men vejret ser da fint ud...

Rittig

Fra : Ole Baun

Dato : 27-07-02 22:26

"Søren Lindholt" skrev i en meddelelse

> [...]
nogen
> der lige gad og hjælpe med at tanke op ved pitstop, var det noget? Det er

Og programmet, med startnumrene. Det kan man ikke få / finde andre steder
end på stedet i morgen ?
(men det er jo også snart

Ole Baun

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-07-02 20:41

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Og programmet, med startnumrene. Det kan man ikke få / finde andre steder
> end på stedet i morgen ?

Fuuuuld stæn dig rigtigt!
Jeg kendte ikke mit startnummer før kl. 8 i morges. Til gengæld ved jeg ikke
hvad placering jeg fik, for 3½ time efter det ternede flag var de stadig
ikke færdige med at tælle sammen.
Det er ikke verdens mest publikumsvenlige sport jeg har valgt mig!

Rittig
(Som lige nu er majet, majet trat!)

Fra : Søren Lindholt

Dato : 28-07-02 19:27

> "Leif & Susanne" <Aprilia.pegaso650@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> ?

Ja så fik vi da hilst på, jeg håber I havde en god dag i pitten., tak for
hjælpen i hvert fald.
Og nu er jeg meget træt...

Søren.

Fra : Leif & Susanne

Dato : 28-07-02 21:10

"Søren Lindholt" skrev
> Ja så fik vi da hilst på, jeg håber I havde en god dag i pitten., tak for
> hjælpen i hvert fald.
> Og nu er jeg meget træt...

Vi havde en rigtig god dag; og der er sat kryds i kalenderen til DM8-Kolding
Enduro d.7/9-02
Et par gode billeder fra pitten, har vi også på "lager", hvis det er ok kan
vi poste dem på dk.binaer.motor ?

Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650
DMCN# 252/253

Fra : Søren Lindholt

Dato : 28-07-02 22:31

"Leif & Susanne" <Aprilia.pegaso650@vip.cybercity.dk> skrev i > Et par gode
billeder fra pitten, har vi også på "lager", hvis det er ok kan
> vi poste dem på dk.binaer.motor ?

POOOOST!

Søren
Der efter en lille pause på sofaen havde energi til at smage lidt på varerne
på den nye super-øl-bar i Aalborg, "wharf" tidl. moccasinet.

Fra : Leif & Susanne

Dato : 29-07-02 09:18

"Søren Lindholt" skrev i> POOOOST!

Så er de første billeder lagt i dk.binaer.motor

Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650
DMCN# 252/253

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 29-07-02 09:38

> [...]
varerne
> på den nye super-øl-bar i Aalborg, "wharf" tidl. moccasinet.

DIN SLYNGEL!!!!!!!! Du glemte at tage mig med!!!!!!

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 29-07-02 11:58

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse >
> DIN SLYNGEL!!!!!!!! Du glemte at tage mig med!!!!!!

Du kan jo tage med derned i aften så...

S.

Fra : Mads Lund

Dato : 29-07-02 12:21

> Du kan jo tage med derned i aften så...

Jeg var lige forbi i onsdags, og det er sådan lidt op og ned med oplevelsen
(mest ned). Elendig ekspeditionstid, og 38 kr for en fadøl. Og da den så var
væk orkede vi ikke at vente endnu 20 min. på den næste. Men når
populariteten er faldet lidt på stedet (og priserne er harmoniseret) så kan
det da blive et fint lille sted.

Mads Lund, der var totalt træt igår aftes og det helt uden brug af GN
WR200

Fra : Søren Lindholt

Dato : 29-07-02 21:58

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
> populariteten er faldet lidt på stedet (og priserne er harmoniseret) så
kan
> det da blive et fint lille sted.

Det var også min oplevelse første gang jeg var der.
Men søndag aften når man er eneste (2) kunder, og betjeningen er en sød
studine er der ingen problemer.
Prisen for kvalitetsøl er der ikke så meget at sige til.. det er jo heller
ikke en pøs iskoldt lysagtig øl tyret op i plastikkrus på et fåremarked.

Søren
Ølentusiast, medlem # 210

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-07-02 22:22

> Søren
> Ølentusiast, medlem # 210

Så ses vi vel til Ølfestival i Århus til oktober

Allan Bojesen
Også Ølentusiast, medlem # 3981

Fra : Søren Lindholt

Dato : 30-07-02 23:01

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> skrev i en > Så ses vi vel til
Ølfestival i Århus til oktober

Måske. Jeg har jo min egen lille festival herhjemme efter tur til Holland
med Hoegarden GC og Wit, Westmalle, Grimbergen osv osv til ca 1 euro !!! Der
kan stuves mange øl i en Golf...

Søren

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 29-07-02 09:44

> [...]
> tilskuer
>
> Ja så fik vi da hilst på, jeg håber I havde en god dag i pitten., tak for

Jeg kørte jo hjem før løbet var slut af den årsag at jeg sammen med Mads
Lund havde indgået aftale om at køre lidt dirttrack om eftermiddagen.
Jeg nåede også der ud men Mads mente nu at det var for varmt at køre. Men da
jeg begyndte at trække i udstyret gik det ikke længe før han også var klar.
Ca 1-1½ times race og så gad (kunne) vi ikke mere. Jeg føler med dem der har
kørt GN. Jeg tror nok at jeg sagde det i år at nu vil jeg med til GN, men nu
siger jeg det igen....til næste år slipper i ikke for mig. Og jeg vil se om
ikke Mads kan overtales til det samme.
Faktisk nåede vi også at lege lidt med "Suz-speed". Det bliver en fed
maskine!!! Det lyder slet ikke som en GS 500 mere!!!!!!!!!!

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Mads Lund

Dato : 29-07-02 12:43

> [...]
da
> jeg begyndte at trække i udstyret gik det ikke længe før han også var

hvilket jeg stadig fortryder

> [...]
nu
> siger jeg det igen....til næste år slipper i ikke for mig. Og jeg vil se
.
Tjo det kan jeg sikkert godt (jeg har også dårlig hukommelse). Men først kan
vi tage og melde os til Græsbaneløbet i Gandrup. Jeg fik jo kørt en smule
rundbane ræs igår, og det er altså lidt sjovt.

> Faktisk nåede vi også at lege lidt med "Suz-speed". Det bliver en fed
> maskine!!! Det lyder slet ikke som en GS 500 mere!!!!!!!!!!

Jeg vil kalde den skræmmende Dyb buldrende 2 cyl lyd, lav gearing og
stiv bagende. Og mon ikke 60 hk til 140 kg kommer til at rykke ganske
fornuftigt.

Mads Lund
GS 1/2 liter

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-07-02 23:34

> Jeg tror nok at jeg sagde det i år at nu vil jeg med til GN, men nu
> siger jeg det igen....til næste år slipper i ikke for mig. Og jeg vil se
om
> ikke Mads kan overtales til det samme.

DET synes jeg lyder som fornuftig tale. Kom nu med ud og leg!
Faktisk syns jeg vi skal lave en lille udflugt til Sønderjysk Terræn Cross,
det er meget sjovere terræn end Grand National, men ellers samme type løb.

Godt du var taget hjem inden vi kom i mål, for udmeldingerne var lidt
bastante. Poul proklamerede højt og tydeligt at det var sidste gang han
havde kørt GN! Den slags proklamationer er slet ikke usædvanlige i pitten
lige efter afslutningen af et GN... Stort set alle kørere har een oplevelse
til fælles: Sidste omgang er SLET ikke sjov.

Rittig