Hjemmeside???
Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 26-07-02 22:02

Jeg ved godt at DMCN har en liste men, jeg kan ikke finde noget link til den
på deres forside... Jeg syntes bare det kunne være sjovt at. at have
mulighed for at, gå ind, og se hvem det er man har "hygge snakket" eller
diskuteret med.

Det er ikke for at støde nogen, og jeg har ikke den store viden indenfor
området, men jeg er frisk på at kaste mig ud i det! ( i kan selv se
standarden på min egen side)

Jeg havde tænk mig at lave en side med navne som links til info. og
billede(r) af hver enkelt person. As simple as that.

Men dem der lyst kan jo maile mig foto med data, så går jeg gerne i gang med
en side. Jeg er selvfølgelig meget modtagelig for indslag, tips og ideer!

Venlig hilsen RuneBandit600
http://www.bandit600.netfirms.com/index.htm

Fra : Pein

Dato : 26-07-02 22:32

"Rune (Bandit600)" skrev ...
> Jeg ved godt at DMCN har en liste men, jeg kan ikke finde
> noget link til den på deres forside...

www.dmcn.dk er der på forsiden et menupunkt der hedder DMCN-listen.
That's it.

Men det er da også frækt at gemme det så godt væk

Mvh. Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 26-07-02 22:49

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> "Rune (Bandit600)" skrev ...
> >
> På www.dmcn.dk er der på forsiden et menupunkt der hedder DMCN-listen.
> That's it.
>
> Men det er da også frækt at gemme det så godt væk

Ja Ja men hvor f... er billederne henne!

Venlig hilsen Rune
http://www.bandit600.netfirms.com/index.htm

Fra : Buck

Dato : 26-07-02 22:31

hmm... har du prøvet at klikke på "DMCN-Listen" i menuen på forsiden på
www.dmcn.dk ?
Jeg ku da hurtigt finde mig selv på listen...

Ideen med billeder er da helt ok, og jeg tror da sagtens DMCN listen kunne
udvides til at indeholde et billede af dem der ønsker det...

Noget andet er at man godt kunne ønske at nogle flere skrev sig på listen...
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Lars Hyldal

Dato : 26-07-02 22:35

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev:
> Jeg ved godt at DMCN har en liste men, jeg kan ikke finde noget link til
den
> på deres forside...
Prøv nu at kigge RIGTIG godt efter: Fokuser på det øverste venstre hjørne af
siden og lad dine øjne glide langsomt ned og se om ikke du falder over et
link med teksten DMCN-listen

> Jeg syntes bare det kunne være sjovt at. at have
> mulighed for at, gå ind, og se hvem det er man har "hygge snakket" eller
> diskuteret med.
Der er vi fuldstændig enige !

> Det er ikke for at støde nogen, og jeg har ikke den store viden indenfor
> området, men jeg er frisk på at kaste mig ud i det! ( i kan selv se
> standarden på min egen side)
Standarden vil jeg ikke udtale mig om; men hvad med at bruge dine kræfter på
at bidrage med noget nyt !

> Jeg havde tænk mig at lave en side med navne som links til info. og
> billede(r) af hver enkelt person. As simple as that.
As simpel as the DMCN-liste

Mvh.
Lars Hyldal (Hylle) / DMCN#1