Hvor er / ligger Ordrup (i Odsherred ) ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-07-02 20:25

Hej NG.

Var lige her inde ( http://www.dkmc.dk/traf.html )for at se, hvor Søndagens
køretur, (de har jo lovet godt vejr , skulle gå hen ( på Sjælland )

De skriver *Sidste Søndag i måneden Caffeen i Ordrup i det skønne Odsherred*

Fint nok, men jeg kan ikke finde en vej/sted beskrivelse, heller ikke ved
hjælp fra
http://www.geostar.dk/share/ eller
http://www.krak.dk/scripts/normal_soegning.htm

Er der nogen her der ved hvor det er ?

På forhånd tak.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Lars Hyldal

Dato : 26-07-02 21:52

Nu kender jeg ikke lige Caffeen; men Den Blå Ged kender en hver da - nå,
ikke... Men prøv at søg på Den Blå Ged på KRAK og du har fundet Ordrup ! Jeg
tror nok at Caffeen ligger på modsatte hjørne.

Mvh.
Lars Hyldal (Hylle) / DMCN#1

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-07-02 07:40

"Lars Hyldal" <hyldal@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> tror nok at Caffeen ligger på modsatte hjørne.

Tak for det.

*Den Blå Ged kender en hver da - nå, ikke... *

Øeæhhh ! næhh, men det kan jeg jo komme til , prøver i hvert fald at
finde Caffeen i Ordrup nu på Søndag

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Anneli

Dato : 27-07-02 14:14

Den "kedelige vej": når Holbækmotorvejen slutter kører du videre - drejer
til højre mod Gislinge med kurs mod Fårevejle Stationsby - lige over
rundkørslen med kurs mod Fårevejlde Kirkeby - når du ikke kan komme længere
drejer du til venstre - ca. 100 meter efter drejer du til højre, der er
skilt mod Riis og (måske) Ordrup - kør af de små veje mod Ordrup - kig efter
andre MC'er, så er du der!

Du kan også vælge at køre lige ud til Særslev efter motorvejen, i
rundkørslen kører du af 1. vej mod Starreklinte / Dragsholm eller én af
Fårevejlerne, (jeg kan ikke huske, hvad der står på skiltene)

Farer du vild, så snakker vi altså dansk heroppe ;0)

Hvad tid er det?

Og nu vi er ved Odsherred, så er der mega-havefest i Nyrup i aften. Se mere
her www.molb.dk

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-07-02 21:33

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fårevejlerne, (jeg kan ikke huske, hvad der står på skiltene)
>
> Farer du vild, så snakker vi altså dansk heroppe ;0)

Fra ca. 12 -> 16

Var ude og køre tur i dag, bare lige for at sondere området , og fandt da
også både Den Blå Ged & Caffeen ,
det så faktisk rigtigt hyggeligt ud, så jeg kører derop igen i morgen ,
det var i øvrigt et flot område at køre i,og vi fik da kørt små 240 km i
dag.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Anneli

Dato : 27-07-02 23:31

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Var ude og køre tur i dag, bare lige for at sondere området , og fandt
da
> også både Den Blå Ged & Caffeen ,
> det så faktisk rigtigt hyggeligt ud, så jeg kører derop igen i morgen ,

Oki, det kan være jeg dukker op. Jeg kan kendes på den nydelige Savage med
den ubeskrivelige farve og ét af Jeannes små NG-mærker på nr.pladen ;0)))

> det var i øvrigt et flot område at køre i,og vi fik da kørt små 240 km i
> dag.

Jup, her er rigtig flot med masser af gode MC-ruter.

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-07-02 23:39

> [...]
> den ubeskrivelige farve og ét af Jeannes små NG-mærker på nr.pladen ;0)))

Jeg har også ét af Jeannes små NG-mærker på nr.pladen

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 28-07-02 11:29

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en

> Var ude og køre tur i dag, bare lige for at sondere området , og
fandt da
> også både Den Blå Ged & Caffeen ,

Way to go Dennis!
Du skal hverken høre for at være bælt eller kørsels -skrækker !!!

- -
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-07-02 16:35

> Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en

> fandt da
>
> Way to go Dennis!
> Du skal hverken høre for at være bælt eller kørsels -skrækker !!!

Jeps !, vi får trillet lidt ,den lille Ydmyha og jeg
Det blev til 210 km i dag, og i næste uge er det aftensholds uge = 4dg. a´
120 km + at vi på Fredag kører til MC Touring Camp, på MC hygge Weekend (
atter er tur over bæltet ,
så der kommer vel en 800-1000 km på der

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Anneli

Dato : 28-07-02 22:51

> Jeps !, vi får trillet lidt ,den lille Ydmyha og jeg

Ymerhat? ;0)
Rart endelig at få sat ansigt på en fra gruppen, Dennis! :0)
Var der andre fra NG'en i Ordrup i dag?

Stor hilsen Anneli og Savage :0)