Musikvideo med knopdæk
Fra : Søren Lindholt

Dato : 26-07-02 12:00

Om man kan li´ Sheryl Crow er en ting, men hun har lavet en sang der hedder
Steve Mcqueen, og der er en fed video til, med diverse ræs, bla. på gamle
Triumph scramblere...
Det er kun skurken der har hjelm på, det kan man jo tolke som man vil..

http://www2.fanscape.com/sherylcrow/emails/newsletter/scnews062102.html
--
Søren

Fra : Ksa

Dato : 26-07-02 13:35

Sheryl Crow " Homer mode on " aaaarrrrrr savle savle " Homer mode off.

Ok video.

Ksa Duc.900SL som tager til Træf hos Bjerre Herreds MC Club her kl 16.
Bare for at slutte min ferie ordenlig af.

Fra : Armand

Dato : 26-07-02 15:12

Ksa <ksa@adslhome.dk> skrev i en

> Ksa Duc.900SL som tager til Træf hos Bjerre Herreds MC Club her kl 16.
> Bare for at slutte min ferie ordenlig af.

= Ko-fest!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-07-02 19:29

"Søren Lindholt" <lindholt@FJERNperson.dk> wrote in message
> [...]
> Triumph scramblere...
> Det er kun skurken der har hjelm på, det kan man jo tolke som man vil..

Ja - langt federe video end den med Enrique Iglesias kaldet "Escape" hvor
han kører Ducati. Det er så dårligt lavet og man ser tydeligt at manden
aldrig har prøvet at køre en MC... Og hvad er endnu værre, så får han lov
til at sutte ansigt med Anna Kournikova i den. Føj. Godt det ikke er mig ...
*host*

http://search.launch.yahoo.com/search/lsearch/all?p=enrique

Tony

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-07-02 16:34

"Søren Lindholt" <lindholt@FJERNperson.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Triumph scramblere...
> Det er kun skurken der har hjelm på, det kan man jo tolke som man vil..

Steve McQueen var ikke kun skuespiller, han var også fanatisk racerkører -
bl.a. i GT sportsvogne, men han kørte også meget motocross i 60'erne og
70'erne. Han var en af hovedmændene bag en af de første motocross-video'er
"On any sunday".

Rittig

Fra : Henrik Mønster

Dato : 29-07-02 09:49

Hmmm - jeg tror hun er en rar person! )) OG så har hun lavet en video der
er værd at se!

/Henrik