Nogen forklaring på hvorfor Nvidia's tvout~
Fra : Andreas Swiatek

Dato : 29-07-02 17:18

Hvordan kan det være at, nogle geforce modeller ikke fylder billedet på tv
skærmen helt ud?
På mit Geforce 2 pro er der ca. 2 cm i hver side, som ikke bliver fyldt og
ca. 1 cm i toppen og bunden.
Jeg har hørt om andre med problemet, men ikke hvorfor!
Jeg har prøvet alt og tvtool er ikke en løsning!

Vh Andreas Swiatek

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-02 17:25

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ca. 1 cm i toppen og bunden.
> Jeg har hørt om andre med problemet, men ikke hvorfor!
> Jeg har prøvet alt og tvtool er ikke en løsning!

Her har du da trådt på den forkerte pedal på din velo, her er det knallerter
og ikke grafikkort man snakker

Kim Larsen

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 29-07-02 17:36

Sorry, forkert gruppe...

Fra : LowLifeDK

Dato : 29-07-02 17:56

Det handler om monteringen !!

Har du sat det som de fleste amatører gør, lige under sædet, vil varmen fra
din krop skabe en differens der vil være synlig både på billede, men også i
variomatic'en.

Gør som jeg. Køb en lille handyboks du monterer på bagagebæret. Heri
monterer du grafikkort, husk nu driver-licensen. Indtast pinkode, brug evt.
oktan booster, og du er kørende....

No problemo,- alt virker ok !

Hygge

Fra : Tim Sørensen

Dato : 29-07-02 20:37

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Gør som jeg. Køb en lille handyboks du monterer på bagagebæret. Heri
> monterer du grafikkort, husk nu driver-licensen. Indtast pinkode, brug

Hvis man så sammetidig borer RAM´ene, og planer køleren
så sker der ting! <-- Med vildt mange udråbs-tegn efter

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : roger

Dato : 11-08-02 22:11

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> wrote in message news:<bVd19.88$uo4.2416@news.get2net.dk>...
> [...]
> ca. 1 cm i toppen og bunden.
> Jeg har hørt om andre med problemet, men ikke hvorfor!
> Jeg har prøvet alt og tvtool er ikke en løsning!

Roger: Beklager men det er ikke noe du kan gjøre med dette problemet.
Det er en begrensning i selve geforce brikken. Hvis du ikke kqan bruke
tv-tool er det tv´en din som ikke fikser programmet (Hz)

Fra : LaLLe

Dato : 12-08-02 12:39

"roger" <roge_erl@yahoo.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er en begrensning i selve geforce brikken. Hvis du ikke kqan bruke
> tv-tool er det tv´en din som ikke fikser programmet (Hz)

FORKERT GRUPPE.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Michael Thomsen

Dato : 12-08-02 09:23

Enten det eller også er det TV'et..

Jeg havde et gammelt 20" tv med samme problem.. Alt blev løst da jeg købte
en Philip 29" 100hz, NTSC / PAL.. Og bruge NTSC.

Mvh Michael