k : beholder til 1000 L regnvand
Fra : Jan Arentoft

Dato : 28-07-02 21:48

Argh...

Har ledt på nettet, jeg ved ikke hvor længe...

Hvor kan man købe en beholder deer kan tage ca 1000 L regnvand.
IKKE de små fra Silvan eller lign tak. Nej en stor en....

Nogen der har et bud? Jeg bor ved KBH men skal til SønderJylland i næste
uge.

Jan

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-07-02 12:56

"Jan Arentoft" <dko9927d@remove@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Argh...
>
> Har ledt på nettet, jeg ved ikke hvor længe...
>
> Hvor kan man købe en beholder deer kan tage ca 1000 L regnvand.

Har du prøvet den blå avis ? www.dba.dk

/jim

Fra : Peter C

Dato : 29-07-02 16:14

> Hvor kan man købe en beholder deer kan tage ca 1000 L regnvand.
> IKKE de små fra Silvan eller lign tak. Nej en stor en....

Hvad med en 1200 liters olietank ?

Der er pt. 4 i Den blå avis

MVH Peter C.

Fra : rick

Dato : 03-08-02 11:53

> [...]

> IKKE de små fra Silvan eller lign tak. Nej en stor en....

> Nogen der har et bud? Jeg bor ved KBH men skal til SønderJylland i næste

Måske du skulle et smut over grænsen så. Jeg bor i Åbenrå og får også
reklamer fra Tyskland. De havde nogle på tilbud for nogle uger siden - jeg
mener endda, man kunne få dem større endnu. De Hedder Bahr Baumarkt og bag
på kataloget fra i dag (hvor der dog kke er nogen beholdere i) hedder
adressen "Zur Bleiche 50 - Flensburg".

Håber, du kan bruge det til noget...
Hilsen rick...

Fra : Lars Clement

Dato : 05-08-02 23:50

Sådan nogle har jeg da.
1000 l med tappehane og skala. 300,-

--
Venligst

Lars Clement

6094 Hejls
clement@post9.tele.dk

Fra : henole

Dato : 07-08-02 08:25

"Jan Arentoft" skrev d. 28-07-02 21:48 dette indlæg :
> [...]
> IKKE de små fra Silvan eller lign tak. Nej en stor en....
>
> Nogen der har et bud? Jeg bor ved KBH men skal til SønderJylland i

hvad vil du med en stor 1000 eller 1200 liters tank???, de er jo ikke
til at gøre rene for det uundgåelige algerdannelse,bedre at forbinde
flere 2-250 liter tønder med hinanden
mvh
ho

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Arentoft

Dato : 10-08-02 19:56

> hvad vil du med en stor 1000 eller 1200 liters tank???, de er jo ikke
> til at gøre rene for det uundgåelige algerdannelse,bedre at forbinde
> flere 2-250 liter tønder med hinanden
> mvh

Hvor hurtigt kommer der alger i ???
Jeg gider ikke 4-5 alm beholdere
Jan

Fra : Ole Jensen

Dato : 12-08-02 07:57

Hej

Jeg har haft en 600 liters tank i klar plast (samme som 1000 liter, bare
mindre) i to år, og jeg har endnu ikke haft alger i min. Den står ved
en nordvendt mur, og får sol i ca. tre timer om dagen. Vandet kommer fra
et tag som er delvis dækket af store træer. Det eneste jeg gør ved
vandet, er at lede det gennem en grov sigte for at frasortere de grove
partikler, blade o.s.v.

Hilsen
Ole-J

Fra : Keld Nygaard

Dato : 12-08-02 11:03

> Hvor hurtigt kommer der alger i ???
> Jeg gider ikke 4-5 alm beholdere
> Jan

Hvis det er en gennemsigtig tank, kan du reducere algevæksten meget ved at
male den eller dække den til så der ikke kommer lys ind...

/keld nygaard

Fra : Jim Andersen

Dato : 15-08-02 13:37

Hvad er der nu galt med alger ? Kan blomsterne ikke tåle dem ?

/jim
(der har en m3 tank der efterhånden er grøn, men det var han da indtil nu
ligeglad med)

Fra : M@rk

Dato : 24-08-02 18:40

Sun, 28 Jul 2002 22:47:49 +0200, berigede "Jan Arentoft"
<dko9927d@remove@post.cybercity.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvor kan man købe en beholder deer kan tage ca 1000 L regnvand.
>IKKE de små fra Silvan eller lign tak. Nej en stor en....

Hvis du har en trailer, så ved jeg hvor du kan få en 1000L tank
gratis!

............... og har du en stor trailer, så må du da gerne smide et
par stykker hjem til mig, ved samme lejlighed )

Send mig en email, hvis du er interesseret!

/Mark

Fra : Henning Petersen

Dato : 24-08-02 22:04

On Sat, 24 Aug 2002 19:39:39 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

> [...]
> <dko9927d@remove@post.cybercity.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> Hvis du har en trailer, så ved jeg hvor du kan få en 1000L tank

Hvor i landet - jeg er også med på det, .....

> .............. og har du en stor trailer, så må du da gerne smide et
> par stykker hjem til mig, ved samme lejlighed )

...... og hvis du bor på ruten skal jeg da gerne ta en med til dig også

> Send mig en email, hvis du er interesseret!

CC direkte til dig.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : M@rk

Dato : 25-08-02 08:59

Sat, 24 Aug 2002 23:03:52 +0200, berigede Henning Petersen
<henning.petersen.020824@hpc.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvor i landet - jeg er også med på det, .....

Hvidovre på Sjælland!

>CC direkte til dig.

Beklageligvis så jeg først dit postnummer _efter_, jeg havde svaret på
din email

/Mark