S:Gerni 230A højtryksrenser
Fra : Claus

Dato : 27-07-02 12:02

Gerni 230A højtryksrenser
Den er def.Men det koster 250.- for at den virker.Selve højtryks hoved er
def (ville selv lave det men det gik mere stykker)
Den står som ny har været brugt 1time Sælges /byttes pga vi har ikke nok
tryk på vandet.
pris ide 2500- nypris 4525.00
Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge/bytte hvis budene ikke er gode
nok.
højtryksrenseren befinder sig i Aalborg
Claus christensen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 27-07-02 12:20

On Sat, 27 Jul 2002 13:01:56 +0200, "Claus" <cpc@tdcadsl.dk> wrote:

<klip>

Annoncer bedes holdt i det dertil indrettede dk.marked.*-hieraki.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-07-02 12:23

Claus skrev i meddelelsen
<3d427d98$0$26768$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

at han ville sælge...

tjae, jeg ved ikke hvordan kotymen er her i news:dk.fritid.hus-og-have
havde det nu været over i news:dk.fritid.bil var du blevet budt skumbananer,
og forskelligt skrammel..

pointen er at du skal over i en_markeds gruppe_ for at slippe af med dit
isenkram..
news:dk.fritid.hus-og-have er en debat gruppe, ikke en markeds gruppe..

du kan se mere om hvad de forskellige NGer kan benyttes til, ved at læse her
www.usenet.dk

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 27-07-02 16:42

On Sat, 27 Jul 2002 13:22:34 +0200, "Michael Petersen"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>isenkram..
>news:dk.fritid.hus-og-have er en debat gruppe, ikke en markeds gruppe..

Det sjove (hvis man da kan sige det) er at indlægget endda er postet i
dk.marked.privat.hus-og-have _inden_ det er postet her :-/

http://www.gartneriet.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-07-02 19:57

Mads Lie Jensen skrev i meddelelsen ...

>Det sjove (hvis man da kan sige det) er at indlægget endda er postet i
>dk.marked.privat.hus-og-have _inden_ det er postet her :-/

tjae, der er bare nogen der enten ikke kan eller ikke vil forstå :-/

Fra : Ivar

Dato : 28-07-02 11:21

Michael Petersen skrev:

> tjae, der er bare nogen der enten ikke kan eller ikke vil forstå :-/

Er det mon de samme, der ikke kan forstå, at man ikke sælger
en defekt dims til 2500 kr med en forklaring om, at den kan repareres
for 250 kr. Man reparer den og sælger den for 2750 kr.

Ivar

--
Ofte er folks handlinger ikke styret udfra hvad de må og skal,
men udfra hvor meget de ønsker at snyde.

Fra : Pia J

Dato : 28-07-02 13:20

"Ivar" <did@[nozpam]oncable.dk> wrote in message news:3d43ce14$0$16796
> Er det mon de samme, der ikke kan forstå, at man ikke sælger
> en defekt dims til 2500 kr med en forklaring om, at den kan repareres
> for 250 kr. Man reparer den og sælger den for 2750 kr.

Det slog mig mere at den var i stykker efter ½ times brug... lyder ikke
særlig solidt.

:Pia

Fra : Claus

Dato : 28-07-02 14:30

jae pia du lyder nu heller til at værer alt for solid men ok det er jo din
fejl
men det er en oring der er mørnet og da den ikke kan fremskaffes skal man
købe et nyt dysehoved
og det er det der sidder forenden af sværet (det er den lange stang der
kommer vand igemmen)
claus

Fra : Ivar

Dato : 28-07-02 17:31

Claus skrev:

> men det er en oring der er mørnet

Mørnet !?
Så kan den da ikke stå som ny, når gummipakningerne er mørnet.

Ivar

Fra : Claus

Dato : 28-07-02 18:31

jamen ivan så syntes jeg du skal skrive det til gerni og adressen er
jpa@gerni.dk
og hvis du kan overbevise ham om det er deres oringe der er i for dårlig
kvalitet så skriv lige tilbage for så skal alle gerni ejere lige ha besked.
claus

Fra : Ivar

Dato : 28-07-02 22:02

Claus skrev:

> jamen ivan så syntes jeg du skal skrive det til gerni......

Der er ingen grund til at blive sur. Jeg vil ikke skrive til Gerni og
fortælle, at din o-ring er blevet mør.
Det her er en diskussionsgruppe, så du kan vel ikke forvente
andet end at dit indlæg bliver diskuteret.
Hvis du ikke bryder dig om diskussionen, kan du jo prøve
i en handelsgruppe.

Ivar

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 28-07-02 20:14

> [...]
> købe et nyt dysehoved
> og det er det der sidder forenden af sværet (det er den lange stang der
Hejsa
Jeg kan ikke forstå at den ikke kan skaffes,jeg har lavet mange
renser i min tid både kew (alto) og gerni .Vi er forhandler af
begge mærker der hvor jeg arbejder.Vi har altid kunne fremskaffe
de dele vi skulle bruge til dem.Men lad være med at gå ind i et
byggemarked og spørge efter den.

Mvh Jens

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-07-02 21:44

Claus skrev i meddelelsen <3d43f1b5$0$183$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>men det er en oring der er mørnet og da den ikke kan fremskaffes skal man
>købe et nyt dysehoved

hvad str. o-ring mangler du ? ( hul diameter og godstykkelse )
og i hvilket materiale ?

jeg har _aldrig_ oplkevet at det var vanskeligt at skaffe o-ringe..
hverken i NBR gummi, EPDM gummi, Viton, silikone, eller teflon..

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg

som ved lidt om pakninger, og o-ringe i særdelsehed

Fra : Claus Christensen

Dato : 31-07-02 16:14

takker for jeres henvendelser men hoved er i stykker så det hjælper ikke med
en oring der SKAL et nyt hoved til
mvh claus
"Michael Petersen" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d4457de$0$6268$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...