fugepind
Fra : Hans Raun

Dato : 26-07-02 21:14

Jeg skal til at fuge mellem vinduer og murværk. Når jeg søger på nettet, er
der lidt divergerende opfattelse af hvordan fugepinden klargøres. Skal den
ligge i blød i vand tilsat opvaskemiddel ? hvad er blandingsforholdet ? skal
der tilsættes andet ? hvor længe skal den ligge i vandet ? Håber, der er en
der har nogle gode råd.

Hans Raun

Fra : E.G.C.

Dato : 26-07-02 21:57

"Hans Raun" <raun-fam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> der tilsættes andet ? hvor længe skal den ligge i vandet ? Håber, der er

Fugepinden skal ligge i blød i en spand vand i en uge.
Ang.vand med opvaskemiddel så bruges dette når du har fuget og skal glatte
fugen.
Så kan du vælge at dybbe fugepinden i vand tilsat en spiseskefuld
opvaskemiddel pr 2 liter vand eller du kan bruge samme blanding og komme
dette på en sprayflaske.
mvh. Gûnther.

Fra : Claus

Dato : 26-07-02 22:52

Ahh en uge er nu lige lang tid men 1-2 døgn er nok og du skal bare søge for
der er noget i vandet så er det lige meget om det er autoshampo eller
opvaske middel..
mvh claus

Fra : Hans Raun

Dato : 27-07-02 10:58

Tak til både Günther og Claus for råd og vejledning

venlig hilsen
Hans Raun