nye vindueskarme
Fra : Pia J

Dato : 26-07-02 15:55

Nu vi er ved vinduer, hvis man vil skifte sine plastikkarme med grønligt
marmormønster - gøres det smartest efter/under vinduesskift, kan man gøre
det før uden problemer eller er det ligemeget?

:Pia

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-07-02 21:46

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message news:<ahrnni$ks7$1@sunsite.dk>...

> Nu vi er ved vinduer, hvis man vil skifte sine plastikkarme med grønligt
> marmormønster - gøres det smartest efter/under vinduesskift, kan man gøre
> det før uden problemer eller er det ligemeget?

Hvis vinduerne skal skiftes, så tror jeg det er en fordel at skifte
vinduespladerne samtidig. Hvis du skifter dem før, er det ikke sikkert
de passer til de nye vinduer.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Pia J

Dato : 27-07-02 06:18

jo, men jeg ved ikke, hvornå jeg får råd til vinduerne... Jeg må vel lukke
øjnene, når jeg går forbi! :)

:Pia

Fra : Niels Olsen

Dato : 27-07-02 18:06

> jo, men jeg ved ikke, hvornå jeg får råd til vinduerne... Jeg må vel lukke
> øjnene, når jeg går forbi! :)
>
> :Pia

Kan de ikke males? Eller måske beklædes med selvklæbende hyldepapir/folie?
Det har jeg set på køkkenskabslåger.

MVH Niels