Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leje af Nikon D1
Fra : Andreas Frøsting

Dato : 26-07-02 21:58

Høps,

Nogen der kender til steder (i Københavnsområdet) hvor man kan leje et
Nikon D1 (gerne x eller h, men det go'e gamle er også helt fint)?

Jeg havde en aftale med Foto/C her i dag hvor jeg skulle hente
kameraet "inden 17:00" som jeg fik at vide.

Nu har jeg aldrig været inde hos dem før, men jeg fandt ret hurtigt ud
af de lukkede kl. 16:30 - og jeg skulle egentlig have brugt kameraet
her på søndag...

Det er selve kamerahuset, batteri (gerne et ekstra) samt et flash-kort
jeg søger - objektiv mv. har jeg fra mit analoge kamera.

--
//andreas
http://phpwizard.dk

Fra : Niels Poulsen

Dato : 28-07-02 02:45

Goecker, Titangade 13A, 2200 Kbh. N. (www.goecker.dk) udlejer proff
flashanlæg, studie-, kamera- og videoudstyr på dags-, uge- og månedsbasis.
Nikon D1X-kit: kr/dag 1.500,-

Venlig hilsen
Niels Poulsen
www.nipnet.dk