Hjælp Package tio not found in import
Fra : Anders Schou

Dato : 15-02-01 21:38

Jeg har ellers gjordt alt hvad der behøves men den vil ikke finde den tio
pakke, mystisk. er den nogen der kan hjælpe??

Anders

Compiler Output ---------------------------
SimpleInput.java:2: Package tio not found in import.

import tio.*; // use the package tio

^

1 error

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 16-02-01 08:52

"Anders Schou" <hackerduck@popx.dk> wrote in message
> [...]
>
> Anders
>
> Compiler Output ---------------------------
> SimpleInput.java:2: Package tio not found in import.

Den 'tio' package er den en del af en jar fil ? Hvis ja skal den være med i
din classpath.
Det samem gælder hvis source koden ligger 'løst'

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Sune Petersen

Dato : 21-02-01 00:38

Jeg er kun nybegynder, men jeg kan ikke finde noget om en package der hedder
"tio" nogen steder.

Hvis det er en package du selv har lavet, skal man vist bruge noget med en
classpath, men da jeg er nybegynder, kender jeg ikke så meget til dette, så
jeg har kan hjælpe.

Håber det kan give et fingerpeg og jeg ikke har ledt dig ud på et sidespor.