Skjult IP-adresse i mails
Fra : Martin Christensen

Dato : 27-07-02 18:28

Fra : Alex Holst

Dato : 28-07-02 02:13

Martin Christensen <knightsofspamalot-factotum@gvdnet.dk> wrote:
> Det nytter bare ikke, når man er på lukkede maillister, som kun
> godkendte mailadresser kan sende til.

I de tilfaelde hvor der kraeves tovejs anonym email trafik maa du bruge
en service der tillader at du sender email uden at give resten af
verdenen spor om hvor du skriver fra.

En saadan service er, saa vidt jeg ved, hushmail.com

Fra : Martin Schultz

Dato : 29-07-02 10:29

On 28 Jul 2002 01:12:47 GMT, Alex Holst <a@mongers.org> wrote:

> [...]
>verdenen spor om hvor du skriver fra.
>
>En saadan service er, saa vidt jeg ved, hushmail.com

Joo men den er jo kun sikker i den grad du stoler på dem. Du ved jo
reeelt ikke noget om deres sikkerhed.

Martin
Besøg http://adsltips.cjb.net for guider til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Alex Holst

Dato : 29-07-02 11:05

Martin Schultz <mbox@linuxfreemail.com> wrote:

> Joo men den er jo kun sikker i den grad du stoler på dem. Du ved jo
> reeelt ikke noget om deres sikkerhed.

Det maa vaere op til dig at bedoemme hvad der er godt nok, isaer da det
originale indlaeg ikke indeholdte nogle indikationer af hvilket
sikkerhedsniveau var kraevet. Jeg er en elendig tankelaeser.

Jo bedre spoergsmaal, jo bedre svar kan vi give.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 29-07-02 14:01

Martin Schultz wrote:

> Joo men den er jo kun sikker i den grad du stoler på dem. Du ved jo
> reeelt ikke noget om deres sikkerhed.

På den anden side, er der masser af piratkopister, netabusere og andet
'godtfolk' der bruger hushmail, så de må jo mene at det er godt nok til
dem..

--
Niels Callesøe - nørd light

Nu med meget mere gul disclaimer.