grafik på pixelniveau i java 1.4
Fra : Morten Olsson

Dato : 27-07-02 00:39

Hej folkens,

jeg vil lave noget grafik på pixelniveau i java 1.4. Jeg har tidligere lavet
den slags, men har gjort det ved hjælp af dsjug, som har foræret mig
metoderne til at rendere, således at jeg blot skulle kalde en lånt metode
med et array af bytes som så blev tegnet til skærmen.

Jeg vil nu hellere gøre det hele selv, og ville så lige høre, og der er
nogen der kan give mig et par gode pointers til hvad det er for klasser /
metoder jeg skal have fat i hvis det skal går hurtigt, eller hvor der ligger
en god tutorial.

på forhånd tak

Mvh.

Morten Olsson