IE fågger up grrrr..
Fra : Per Madsen

Dato : 27-07-02 23:36

Mindst 3 gange i døgnet er jeg på nippet til at smadre alt indenfor en
radius af 1m.
IE 5.1.5 får maskinen (iMac 333 mHz, 160 mb ram, MacOS 9.2.2 DK) til at
fryse eller i bedste fald slutter det med de velkendte fejl 2 eller 3.
Har prøvet klassikerene: mere ram tildelt, zappe, osv. osv.
Er der nogen, der kender til nogle udvidelser, der er kendt for at
konflikte m. IE. Jeg poster også gerne mine udvidelser, hvis der skulle
være én der evt. ville kunne udpege synderen.
På forhånd tak!!

(samme historie m. Opera forøvrigt)
--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Jesper

Dato : 28-07-02 10:51

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> [...]
> konflikte m. IE. Jeg poster også gerne mine udvidelser, hvis der skulle
> være én der evt. ville kunne udpege synderen.

Ja så er det nok ikke IE's fejl. Kør Dr. Norton på din HD (v. 6 eller
højere!) eller DiskWarrier 2.1.x
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 10:53

In article <1fg08z8.xo9o9ms6k8dcN%permand@cool.dk>,
permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> IE 5.1.5 får maskinen (iMac 333 mHz, 160 mb ram, MacOS 9.2.2 DK) til at
> fryse eller i bedste fald slutter det med de velkendte fejl 2 eller 3.
> Har prøvet klassikerene: mere ram tildelt, zappe, osv. osv.

Har du også prøvet at trashe cache-filen?

Fra : Per Madsen

Dato : 28-07-02 11:52

> Har du også prøvet at trashe cache-filen?

Jep! Prøver at køre diskdoktor iaften,- nu tager jeg til Kerteminde
--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 12:00

In article <1fg17o5.1bb7b271wibuhqN%permand@cool.dk>,
permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Jep!

Og det virkede ikke?

> Prøver at køre diskdoktor iaften,-

God ide.

> nu tager jeg til Kerteminde

Tag vejen forbi det maleriske Drigstrup.

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 28-07-02 14:50

> Og det virkede ikke?

> God ide.

> Tag vejen forbi det maleriske Drigstrup.

Ja efterskolen i Drigstrup er meget fin, ikke også Martin ?

--
Frederik Sørensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 15:17

In article <1fg1fvp.18jo7wz37mhsmN%fsenREMOVE@mac.com>,
fsenREMOVE@mac.com (Frederik Sørensen) wrote:

> Ja efterskolen i Drigstrup er meget fin, ikke også Martin ?

Jo den er. Din navn får en klokke til at ringe....

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 28-07-02 16:01

> Jo den er. Din navn får en klokke til at ringe....

Jo det var tider, der midt i firserne

--
Frederik Sørensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 16:47

In article <1fg1j99.1pdie8z4hjkxsN%fsenREMOVE@mac.com>,
fsenREMOVE@mac.com (Frederik Sørensen) wrote:

> Jo det var tider, der midt i firserne

Tjoe, jeg har da prøvet at fortrænge nogenn af tiderne

Boede du ikke i Sverige på et tidspunkt?

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 28-07-02 16:52

> Tjoe, jeg har da prøvet at fortrænge nogenn af tiderne
>
> Boede du ikke i Sverige på et tidspunkt?

Jo 8 år

--
Frederik Sørensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 16:57

In article <1fg1lm0.9vceaipyN%fsenREMOVE@mac.com>,
fsenREMOVE@mac.com (Frederik Sørensen) wrote:

> Jo 8 år

Jeg nåede kun at bo der 5 år. Fik du også importeret dig en kone?

Måske vi burde fortsætte pr mail?

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 28-07-02 18:02

> Jeg nåede kun at bo der 5 år. Fik du også importeret dig en kone?

Nej ikke noget import. Det må være nok med at min far gjorde det for
mange år siden.

> Måske vi burde fortsætte pr mail?

Jo det kan godt ske at vi skulle det, inden det bliver for OT
--
Frederik Sørensen

Fra : Per Madsen

Dato : 28-07-02 17:05

> Og det virkede ikke?

> God ide.

> Tag vejen forbi det maleriske Drigstrup.

Kender du pedellen på efterskolen, Ove Glud Sørensen?
--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 17:08

In article <1fg1m6r.11koxolvseozmN%permand@cool.dk>,
permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Kender du pedellen på efterskolen, Ove Glud Sørensen?

Ja, han har prøvet at undervise mig engang.

Fra : Per Madsen

Dato : 28-07-02 17:41

> Ja, han har prøvet at undervise mig engang.

Meget flink mand!!!Var kæreste med hans datter i gymnasiet. Small
world...

--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 22:41

In article <1fg1ntz.15o9qt11psg94wN%permand@cool.dk>,
permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Meget flink mand!!!

Han havde det nu med at komme med spydige kommentarer kan jeg huske.

>Var kæreste med hans datter i gymnasiet. Small world...

Det skal jeg fandme love for.

Takket være dine computerproblemer fik jeg småsludret med en jeg gik i
skole med for snart 20 år siden.

Og så siger de at det er Nokia der forbinder folk.....

Fra : Mikael Kern

Dato : 28-07-02 17:28

> Kender du pedellen på efterskolen, Ove Glud Sørensen?

Min kone har boet i Drigstrup, faren var lærer... selv har jeg kun
cyklet forbi på vej til Kerteminde.

Verden er lille, syns både kone og barn:
Henh. Drigstrup og Don Rosa i samme nyhedsgruppe!

Jamen, sådn noen MacNørder er bare ikke helt almindelige.

mvh Mikael Kern

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman -
EFP/OB/SNG Rentals

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 17:36

In article <3D441B97.16E089E5@kern.dk>, Mikael Kern <spam@kern.dk>
wrote:

> Min kone har boet i Drigstrup, faren var lærer... selv har jeg kun
> cyklet forbi på vej til Kerteminde.

Nu bliver jeg nysgerrig - hvad hedder din kones far?

Fra : Mikael Kern

Dato : 29-07-02 02:02

> Nu bliver jeg nysgerrig - hvad hedder din kones far?

Ha´ he´ Larsen...

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-07-02 16:13

In article <3D449408.F654C2DB@kern.dk>, Mikael Kern <spam@kern.dk>
wrote:

> Ha´ he´ Larsen...

Så er det en skam at vi ikke var på efternavn med lærerne.

Fra : Mikael Kern

Dato : 31-07-02 17:36

> Så er det en skam at vi ikke var på efternavn med lærerne.

Arne Larsen - og han var gift med Anne Larsen...

Fra : Don Rosa

Dato : 29-07-02 01:16

Mikael Kern <spam@kern.dk> wrote in message
> Verden er lille, syns både kone og barn:
> Henh. Drigstrup og Don Rosa i samme nyhedsgruppe!

Hunh? What?

Fra : thomas tomcat

Dato : 29-07-02 08:57

in article 8f032555.0207281616.319187c5@posting.google.com, Don Rosa at
donrosa@iglou.com wrote on 29/07/02 2:16:

> Hunh? What?

Heh it's another off-topic talk: Drigstrup is a small hamlet that made
it's way into the dicussion by chance, and it turned out that both of the
fellows knew of it. It's simply that you, because of being a household name
in many homes, have naturally become a, uhm, a 'buzz phrase' since posting
here, - as in "Small world; Drigstrup and Rosa in the same newsgroup".

Fra : Don Rosa

Dato : 29-07-02 15:21

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote in message
> Heh it's another off-topic talk:

Oh. Sorry! I didn't even notice it was the same Danish Mac group as
before. I should not have interrupted again!

Fra : thomas tomcat

Dato : 30-07-02 14:02

in article 8f032555.0207290620.6e5794b0@posting.google.com, Don Rosa at
donrosa@iglou.com wrote on 29/07/02 16:20:

> Oh. Sorry! I didn't even notice it was the same Danish Mac group as
> before. I should not have interrupted again!

I'm sure everybody who bothers to check out the off-topic threads find it
fascinating that you post here from time to time. Several fans of Don Rosa
here, you know.

Fra : Per Madsen

Dato : 28-07-02 20:30

> Har du også prøvet at trashe cache-filen?

Og nu har jeg så også defragmenteret hd'en (0,7% fragmenteret), samt
lagt ny fil-directory m. DiskWarrior (30% out of order!!). Måske hjælper
det..
--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-07-02 21:38

On Sun, 28 Jul 2002 21:29:46 +0200, Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Og nu har jeg så også defragmenteret hd'en (0,7% fragmenteret), samt
> lagt ny fil-directory m. DiskWarrior (30% out of order!!). Måske hjælper
> det..

Hvilke MSIE udvidelser har du i din systemmappe? Hvilke plug-ins har
du i Systemmappe/internet-tilbehør - hvor meget ram har du tildelt
dine browsere?

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Per Madsen

Dato : 29-07-02 15:50

> Hvilke MSIE udvidelser har du i din systemmappe? Hvilke plug-ins har
> du i Systemmappe/internet-tilbehør - hvor meget ram har du tildelt
> dine browsere?

Ved ikke hvor mange af disse der er deciderede IE udvidelser:
MSIE udvidelser:
IE 3.01 Control (PPC) v1.2
IE 5.02 Control Library
MS Font Embed Library (PPC)
MS Library Folder
Explorer Library (PPC) v1.2
MS C++ Library (PPC)
MS Import Lib PPC
MS Parser Library (PPC)
MRJ Symantec JITC
MRJClasses
MRJLib
JDKClasses.zip
MRJClasses.zip
QTJava.zip

Plug-inns:
(i systemmappe/internettilbehør)
iTools Plug-in
PDFViewer
QuickTime Plugin
QuickTimePlugin.class
SVG Plugin

(i IE mappen/plug-inns:)
Default Plugin
ReadMeSVGViewer.html
Shockwave Flash NP-PPC
SVG Plugin
SVG Viewer license.txt
SVGViewer.zip

I IE mappen desuden disse to:
Microsoft Component Library
Microsoft Internet Library

Af én eller anden grund er der lagt plug-inns med Netscape symbol i IE
mappen! Jeg har ikke selv placeret plug-ins'ne. De er blvet lagt ind
automatisk ved installering af diverse players.

Tildelt ram:

Minimal: 24000 kb
Ønsket: 32000 kb
--