Video klip fra Touren
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 26-07-02 23:18

Hej

Så kommer der netop et af de her irriterende browser problemer...

Er der nogen der har mulighed for at se live transmission eller bare et
lille klip fra arkivet på tv2's side?

Umidelbart ser det ud til at virke, bortset fra at klippene ikke
starter.

Jeg har prøvet IE5.2 og Mozilla1.1b sammen realplayerOne. G3/266/416/OSX

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-07-02 23:32

nicolai@robra.dk (Nicolai Brandt) writes:

> Er der nogen der har mulighed for at se live transmission eller bare et
> lille klip fra arkivet på tv2's side?

Ikke jeg.

> Umidelbart ser det ud til at virke, bortset fra at klippene ikke
> starter.

Hos mig bliver jeg bare sendt tilbage til arkivoversigten, der sker ikke
andet end det. Jeg har proevet at aebne adressen til linket direkte i
bruserne, men der resulterer i en blank side der loader paa et
splitsekund. Ellers rart at se at TV2 bruger php til deres website, hvis
de saa bare kunne faa det til at fungere ordentligt.

> Jeg har prøvet IE5.2 og Mozilla1.1b sammen realplayerOne. G3/266/416/OSX

Chimera 0.4 & Mozilla 1.1a G4/400/448/OSX

Jeg har ledt efter en email-til nogle fra webredaktionen, men jeg kan
ikke rigtig finde nogen.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-07-02 23:57

Jonas Voss <spamthis@verture.net> writes:

> Chimera 0.4 & Mozilla 1.1a G4/400/448/OSX

Nu har jeg lige proevet med iCab og IE5.2 ogsaa, tror ikke den virker i
min Chimera og Mozilla fordi jeg har sat den til ikke at tillade
pop-ups. iCab aabner konsollen og gaar saa igang med at aede 30-40% CPU
i et ynkeligt forsoeg paa at faa det til at virke. IE kan heller ikke
afspille det hos mig.

Siden er temmelig spaekket med javascript, tror det er der filmen knaekker.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Jesper

Dato : 27-07-02 01:23

gJonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> [...]
> afspille det hos mig.
>
> Siden er temmelig spaekket med javascript, tror det er der filmen knaekker.

Jeg får ondt i øjenene af at se ÆØÅ stavet på den måde. Må jeg anbefale
MacSOUP? Den har ingen problemer med at håndtere de danske bogstaver.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-07-02 01:43

spam@supressor.invalid (Jesper) writes:

> Jeg får ondt i øjenene af at se ÆØÅ stavet på den måde. Må jeg anbefale
> MacSOUP? Den har ingen problemer med at håndtere de danske bogstaver.

Jeg er blevet Emacs evangelist, så MacSOUP eksisterer ikke rigtig i min
Softwarepark. Til ære for dig og andre med ømme øjne er dette dog
skrevet med Emacs fra en linux-box, terminal.app ved ikke helt hvad den
skal stille op med de danske bogstaver.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-07-02 11:43

Jonas Voss <spamthis@verture.net> writes:

> skrevet med Emacs fra en linux-box, terminal.app ved ikke helt hvad den
> skal stille op med de danske bogstaver.

Den indbyggede Emacs duer ikke (det har vi vist snakket om før).

XEmacs kan godt, men skal installeres manuelt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-07-02 18:44

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> writes:

> Den indbyggede Emacs duer ikke (det har vi vist snakket om før).

Yeps.

> XEmacs kan godt, men skal installeres manuelt.

Korrekt, men jeg har haft nogle problemer med min Fink.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 28-07-02 18:51

> Korrekt, men jeg har haft nogle problemer med min Fink.

Samme her, med noget databasekludder. Nu har jeg klovnet i at
installere Perl 5.8 så nu virker det slet ikke. Bah

Oh well. Tid at rydde op.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-07-02 20:01

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> writes:

> Samme her, med noget databasekludder. Nu har jeg klovnet i at
> installere Perl 5.8 så nu virker det slet ikke. Bah

Saa kan du laere det kan du (;

> Oh well. Tid at rydde op.

Lige min plan.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 28-07-02 21:18

> Saa kan du laere det kan du (;

Jaja. Af skade bliver man klog. Og træt.

> Lige min plan.

Det skal jeg nu nok klare selv :) Det behøver jeg skam ikmke hjælp
til - de ulykker jeg skal lave, kan jeg SAGTENS lave slemme nok selv
:(

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-07-02 21:30

On 28 Jul 2002 19:51:29 +0200,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Samme her, med noget databasekludder. Nu har jeg klovnet i at
> installere Perl 5.8 så nu virker det slet ikke. Bah
>
> Oh well. Tid at rydde op.

"fink scanpackages"

kør derefter "apt-get update" og "apt-get install apt"

jonas's problem er vist at apt-get og dselect har et problem med UFS
partitioner. (og jeg skammer mig selvfølgelig over at have anbefalet
han at installere fink fra source på en UFS partition)

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 28-07-02 21:42

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> "fink scanpackages"
>
> kør derefter "apt-get update" og "apt-get install apt"

Nemmere sagt end gjort. Mine Perl eksperimenter havde kvadret Perl så
grundigt at Fink ikke kunne køre til ende. Så er det svært.

Nu har jeg hoppet lidt på tungen, men det lader til at en ny Perl 5.8
installation virker med Fink, og jeg er nu begyndt forfra med at bygge
hele systemet. Så skulle jeg også være fri for den dumme inkonsistens
der drillede mig tidligere.

> jonas's problem er vist at apt-get og dselect har et problem med UFS
> partitioner. (og jeg skammer mig selvfølgelig over at have anbefalet
> han at installere fink fra source på en UFS partition)

Fat cyklen og far fluks hen og giv førstehjælp på stedet. Passende bod.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-08-02 12:08

On 28 Jul 2002 22:41:49 +0200,

> Fat cyklen og far fluks hen og giv førstehjælp på stedet. Passende bod.

problemet er klaret uden brug af sikkel

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-02 23:33

On Sat, 27 Jul 2002 00:17:42 +0200, Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

> Jeg har prøvet IE5.2 og Mozilla1.1b sammen realplayerOne. G3/266/416/OSX

Jeg har samme problem, om det skyldes realplayer betaen, browseren
eller de scripts som tour.tv2.dk bruger ved jeg ikke.