Runde hjørner
Fra : Mikkelæ Svendsen

Dato : 29-07-02 14:56

Hej

jeg ville vide om det er muligt at lave runde hjørner på sin
hjemmeside i framesetet ? .. hvad skal man gøre ( jeg har hørt noget
om flere stykker småt grafik men hvordan gør man precist

på forhånd tak hilsen Mikkel

Fra : Niels Andersen

Dato : 29-07-02 16:17

Mikkelæ Svendsen wrote in <v5iaku067k2jq1s24j4sqf1qbamaeulj5f@4ax.com>:
> jeg ville vide om det er muligt at lave runde hjørner på sin
> hjemmeside i framesetet ? .. hvad skal man gøre ( jeg har hørt noget
> om flere stykker småt grafik men hvordan gør man precist

Det kommer an på præcist hvad du vil opnå.

Eksempel:

En side har en lille frame øverst, med en titel i.
Resten er delt lodret, så der er en lille menu-frame i venstre side.

Menu-framen og titel-framen har sort bagground, indholds-framen hvid. Det
giver et skarpt hjørne.

Du hopper så ind i et tegneprogram, og tegner et fint hjørne. Dette sætter
du så i øverste venstre hjørne af indholds-framen.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Brian Thomsen

Dato : 01-08-02 20:59

Er ikke helt sikker på hvad du mener?? Prøv at kigge på www.brian-t.dk !!
Jeg er ved at lave min hjemmeside der, og jeg bruger runde hjørner til noget
af det....

VH.
Brian Thomsen