speciel slags tæller
Fra : Sus

Dato : 26-07-02 14:17

Jeg søger en tæller der kan tælle fra en bestemt dato og frem.
Jeg har prøvet to slags men kunne ikke få dem til at virker, måske er jeg
bare dum, men kan du hjælpe mig så skriv det så selv en tåbe forstår.

Sus

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 26-07-02 14:50

Sus skrev: (messageID: <news:ahriii$11pj$1@news.cybercity.dk>)

> [...]
> Jeg har prøvet to slags men kunne ikke få dem til at virker, måske er
> jeg bare dum, men kan du hjælpe mig så skriv det så selv en tåbe

Hvad har du adgang til af teknologi? Med PHP er det en meget simpel
opgave (se eksempel på http://damkjaer.net/count.php).

Det kan dog også gøres med javascript, her skal du bare være opmærksom
på, at beregningen bruger den besøgenes dato - hvilket altså kan give et
forkert resultat, hvis denne ikke er korrekt.

Se f.eks. http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex6/countingup.htm
(Jeg har testet scriptet på http://damkjaer.net/count_js.html)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Sus

Dato : 28-07-02 19:43

Tusind tak for din hjælp det var lige præcis den jeg søgte

Sus

Fra : Sus

Dato : 28-07-02 20:32

Nu er jeg jo nok lidt dum,,, men kan du så også hjælpe med en tæller der kan
både tælle fra bestemt dato og tidspunkt??