Sætte to film sammen
Fra : Danni Davidsen

Dato : 26-07-02 13:15

jeg har først lavet en flash film og derefter en intro
jeg kan bare ikke finde ud af at sætte dem sammen, er der nogle som kan
hjælpe
jeg bruger flash5
skal jeg importere den som en ny scene eller sådan noget
hilsen Danni

Fra : Bo Dudek

Dato : 27-07-02 09:14

>jeg har først lavet en flash film og derefter en intro
>jeg kan bare ikke finde ud af at sætte dem sammen, er der nogle som kan
>hjælpe

det er ikke sådan umiddelbart let at hive den ene film ind i den
anden, men istedet vil jeg foreslå, at du loader film efter introen -
læs derfor mere om LoadMovie i manualen =)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Ryan Sørensen

Dato : 28-09-02 15:18

Hvis du gerne vil have det sat sammen i eksempelvis 2 forskellige scener der
bliver afspillet efter hinanden kan det godt lade sig gøre at kopiere det
hele ind i en anden film.

Åbn den FLA der indeholder mindst.
Lav en ny scene (kan flyttes til før eller efter den, der allerede er der)
Kopier alle frames i den anden FLA (et lag af gangen) ind i den første FLA.

Det kræver som regel nogle rettelser og sletning af frames, der automatisk
bliver indsat sidst i tidslinien. Men det kan lade sig gøre.

Mvh. Ryan