Skærme
Fijala 3554
Forlængelse af skærmkabel
Fra : JJ

Dato : 27-07-02 09:17

Hej gruppe.

Jeg har et spørgsmål ang. forlængelse af et skærmkabel.
Jeg har indkøbt en ny pc'er som "larmer" lidt rigeligt (måske pga. den
nødvendige køling af en P4 processor).
Hvis nu maskinen blev placeret i et andet værelse ville man ikke kunne høre
"støjen".
Kan det i den forbindelse lade sig gøre at forlænge et skærmkabel - og hvor
langt væk fra pc'eren kan man placere skærmen uden det giver en forringet
kvalitet?.

Er der nogen der har erfaringer med at udskifte blæserne i pc'ere?.
Jeg mener - der må findes nogle der larmer mere end andre.

JJ

Fra : David List

Dato : 27-07-02 09:54

Fra : JJ

Dato : 27-07-02 10:15

Ved det faktisk ikke.
Jeg ved kun, at maskinen larmer meget mere end den PII jeg havde tidligere.
Det var en Compaq. Den nye maskine er en Fujitsu Siemens.

Fra : David List

Dato : 27-07-02 10:39