Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nogen forklaring på hvorfor Nvidia's tvout~
Fra : Andreas Swiatek

Dato : 29-07-02 17:37

Hvordan kan det være at, nogle geforce modeller ikke fylder billedet på tv
skærmen helt ud?
På mit Geforce 2 pro er der ca. 2 cm i hver side, som ikke bliver fyldt og
ca. 1 cm i toppen og bunden.
Jeg har hørt om andre med problemet, men ikke hvorfor!
Jeg har prøvet alt og tvtool er ikke en løsning!

Vh Andreas Swiatek

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 29-07-02 17:49

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det være at, nogle geforce modeller ikke fylder billedet på tv
> skærmen helt ud?

Opløsningen på TV outen og din fjernssynsskærm er ikke den samme.

> På mit Geforce 2 pro er der ca. 2 cm i hver side, som ikke bliver fyldt og
> ca. 1 cm i toppen og bunden.
> Jeg har hørt om andre med problemet, men ikke hvorfor!
> Jeg har prøvet alt og tvtool er ikke en løsning!

TV TOOL har en funktion der hedder Fullscreen, det virker for mig.

VH
Peter

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 29-07-02 18:09

Når jeg gør det, så bliver der problemer med billedet på film afspilning...

Fra : DWM

Dato : 29-07-02 21:40

> Når jeg gør det, så bliver der problemer med billedet på film afspilning...

Hvordan problemer? Det begynder at flimre?
Det kan også rettes via tvtool.

/Kenneth Iversen

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 30-07-02 11:10

Der kommer en lilla stribe i venstre side af filmen lige så snart man sætter
den i gang, og den forsvinder ikke ved maksimering.