Hvis man skal vælge.
Fra : Erling

Dato : 28-07-02 21:28

Hvilket af disse to kort er at foretrække:

ATI 3D RAGE IIC AGP

eller

NVIDA / VANTA LT AGP

Mvh.
Erling

Fra : Madsen

Dato : 28-07-02 21:43

Erling skrev:

> Hvilket af disse to kort er at foretrække:
> ATI 3D RAGE IIC AGP eller NVIDA / VANTA LT AGP

Til hvilket formål?
Et skærmkort er ikke bare et skærmkort. Hvad det hovedsageligt skal
bruges til er også ret væsentligt. Skal du bruge det til de nyeste
3D-spil, billedbehandling, dvd-kiggeri på fjernsynet, tekstbehandling
eller...?

Madsen.

Fra : Erling

Dato : 28-07-02 21:49

> Til hvilket formål?

> 3D-spil, billedbehandling,

Ja og sammen med et TV-kort (TerraTV)

Mvh
Erling

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-07-02 23:41

"Erling" <go@post.cybercity.dk> wrote in news:ai1l87$8af$1@sunsite.dk:

> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og sammen med et TV-kort (TerraTV)

Jeg har et ATi Rage IIc og det har en glimrende 2D billedkvalitet. Men
3D-accelleration er der ikke meget af.
Jeg vil mene at ALT andet end et ATi Rage IIc må være bedre end det til
3D
Så i dit tilfælde ville jeg vælge nvidia, men et vanta kort er jo
heller ikke det helt vilde, men bedre end Rage IIc (hvis du ikke var
klar over det).

Fra : Erling

Dato : 28-07-02 23:52

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.blob.dk> skrev i en meddelelse

> Så i dit tilfælde ville jeg vælge nvidia, men et vanta kort er jo
> heller ikke det helt vilde, men bedre end Rage IIc (hvis du ikke var
> klar over det).

Tak for svaret.
Erling