Ny blæser til Geforce 2 GTS
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-07-02 20:55

Hejsa
Jeg har søgt tilbage i gruppen uden held.
Jeg stiller ikke de store krav og er ej heller en ørn til at lime
diverse hardwaredele på.
Kort sagt må den gerne passe, ikke fylde en bondegård og bare køle så
kortet ikke brænder sammen.
Den skal siftes da den originale larmer.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : arc@na

Dato : 28-07-02 21:34

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in

> [...]
> kortet ikke brænder sammen.
> Den skal siftes da den originale larmer.

Jeg har i formiddags (nu er klokken (se header) hevet stikket ud af min
GeForce 3Ti200-blæser - og kortet kører fint! Min gamle GeForce2 (som jeg
stadig har liggende) kørte kun med en køleribbe.

Bare pil ledningen til blæseren af - noget mere stille kan det blive
vanskeligt at finde!

Se iøvrigt tråden "Anden køler på GeForce 3"

arc@na

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-07-02 21:44

On 28 Jul 2002 20:33:36 GMT, "arc@na" <boss@nsa.gov> wrote:

> [...]
>vanskeligt at finde!
>
>Se iøvrigt tråden "Anden køler på GeForce 3"

Ok, prøver bare at hive den af

Morten
morten@bowman.dk

Fra : arc@na

Dato : 30-07-02 19:53

> Ok, prøver bare at hive den af

Fortæl...?

Min GF3 kører uden køler på 5. dag - no problemos...

arc@na

Fra : N/A

Dato : 29-07-02 21:00

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-07-02 21:00

On Mon, 29 Jul 2002 17:07:58 +0200, "HB" <pooc10@hotmail.com> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
>
>Jeg har sat en køleprofil (Zalman) på mit Geforce2 GTS/PRO og det virker
>helt fint, samtidig med at jeg undgår en larmende blæser.
>
>Henrik

Hvilken køleprofil har du brugt?
Hvilken model?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : HB

Dato : 30-07-02 11:47

> Hvilken køleprofil har du brugt?
> Hvilken model?

Det er en Zalman NB32 som jeg har limet den på med Artic Alumina thermal
Adhesive. Begge dele købt hos Studiedata.

Henrik