Radeon VIVO
Fra : Kim

Dato : 28-07-02 17:52

Jeg er den (næsten) lykkelige ejer af et Radeon 64MB DDR VIVO.

Er der ike mulighed for, at køre film på TV samtidig med alm. arbejde på
computerskærm ??
Eller kører TV'et altid som klon af den primære skærm ?

Mch, Kim

Fra : jørgen vorre

Dato : 28-07-02 18:38

Hejsa
når jeg bruger mit tv-out på min vivo med 64mb ram er der altid det samme
billede på skærm og tv
så du kan ikke lave alm arbejde på din computer når du ser film.
men det er et godt grafikkort kort til brug af tv-out
jeg har også en geforce 4 ti4200 men det er lang bedre at bruge et ATI kort
til tv-out
det i fuld skræm på den begge to

Fra : Peter Sørensen

Dato : 29-07-02 20:54

In article <3d442be0$0$124$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
stenhojen@mail.dk says...
> [...]
> men det er et godt grafikkort kort til brug af tv-out
> jeg har også en geforce 4 ti4200 men det er lang bedre at bruge et ATI kort

Hvis du krydser "Theater Mode" af på "Overlay" fanen i Display
Properties->settings->advanced, så vil det vindue du viser video i på
monitoren dække hele TV skærmen - dvs. du kan arbejde på maskinen med et
lille video vindue på monitoren, imens der er et full-screen TV billede.

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found