endnu et tvout prob...
Fra : None

Dato : 28-07-02 02:22

GF3 Ti200 128 MB tvout grafikkort tilsluttet tv via scart.
jeg har opdateret med de nyeste drivere og bruger tv-tool til at overføre
med.
men jeg kan kun få sort/hvid, har prøvet at ændre diverse indstillinger, men
intet synes at hjælpe.
er her nogen med en løsning...................?

MVH

Torben

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 28-07-02 02:41

None wrote:
[...]
::
:: MVH
::
:: Torben
--
Det lyder som om du sender s-video ud, og ikke composite. Fulgte der ikke en
konverter med dit kort? Prøv evt. at sende det signal du har nu ind i

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 28-07-02 04:30

Søren Ribergård Møller wrote:
:: None wrote:
[...]
::::
:::: MVH
::::
:::: Torben
--
Har du tjekket at TV-tool står til "Comp." i output? Prøv evt. "Scan"!
Det kan evt. også være en løs eller en forkert forbindelse i dit SCART-stik!

Fra : DeBoss

Dato : 29-07-02 21:30

> men jeg kan kun få sort/hvid, har prøvet at ændre diverse indstillinger,
men
> intet synes at hjælpe.
> er her nogen med en løsning...................?

Du bruger sikkert et Svhs -> Scart kabel..

Dit scartkabelt er ikke fuldt monteret..
Det er samme problem som man havde med en chippet PSX med det medfølgende
kabel...

Jeg har selv lavet mine kabler fra PC -> tv, og mit bedste bud er at du skal
finde en scart adapter der er monteret med RGB fremfor coax signalet...
måske... Tør ikke siger det, men jeg er 90% sikker på at dit kabel er
problemet..

Prøv evt som nævnt, at sætte Svhs->Svhs hvis dette er muligt..

Mvh Dennis