Skærme
Fijala 3554
Valg af 19" skærm (Philips, Viewsonic, Hit~
Fra : Kim M.

Dato : 26-07-02 10:22

Hejsa

Jeg står og vil købe en ny 19" skærm.. Jeg har kig på Viewsonic P95F, da jeg
har haft en Viewsonic skærm før og den var bare kanon god + jeg har hørt
godt om P95F.. JEg har dog også kig på en Hitachi skærm, nemlig CM772ET...
En sidste model jeg overvejer er Philips P109.

Er der nogen der har erfaring med ovenstående og hvilken bør jeg vælge?? Jeg
er også åben over for andre forslag???

På forhånd tak

Mvh

Kim M.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-07-02 10:56

"Kim M." <khm@xxxindbakke.dk> wrote in

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med ovenstående og hvilken bør jeg
> vælge?? Jeg er også åben over for andre forslag???

Prøv og søg inde på tomshardware de havde en test af 19" skærme for ca.
1 år siden hvor P95F vandt (jeg mener også Philips og Sony var med, men
jeg tror ikke Hitachi var med).
Jeg har selv en P95F og er glimrende tilfreds med den. Den er lidt
firkantet i det i forhold til Sony's lidt mere runde kabinet, men det
er vist også det eneste negative jeg har at sige om den.

Hvis jeg havde pengene lige nu, ville jeg nok købe en Samsung 181T
(LCD) i stedet, det er lidt småt med pladsen på skrivebordet

Men billedkvaliteten er jeg fuldt ud tilfreds med.

Flemming

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-07-02 11:37

"Kim M." <khm@xxxindbakke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En sidste model jeg overvejer er Philips P109.
>
> Er der nogen der har erfaring med ovenstående og hvilken bør jeg vælge??

Uden at sige mere, mener jeg, at du også bør lade Samsung skærmene indgå i
dine overvejelser.
De er tilmed billligere og og forrygende til prisen.

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger