Asus Geforce 4 Ti- 4400 Problemer!
Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 29-07-02 15:18

Når jeg tester mit kort i 3Dmarks 2001se får jeg 8400 point! Jeg ved at det
burde ligge 1000 point højere men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad
jeg skal gøre.

Driver 3.030 Detornater også prøvet med Asus nyeste.

Mit modem (usb) stjal næsten 2000 point men det er løst, har prøvet at
fjerne min mus der også er USB men det giver ikke noget.

Specs:
Asus A7M266
1,2 ghz AMd
512 mb ram (pc2100)
Geforce 4 ti-4400

HJÆLP!

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 29-07-02 17:11

Ja, så bør jeg jo blive nervøs. Jeg får en scorer på 8049 med mit 3D blaster
Geforce 4 ti 4400.
System:
Windows XP pro
Abit KT7A-Raid
1.2 GHZ AMD
512 mb ram (pc 133)
Geforce 4 ti 4400

Hilsen Erik

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 29-07-02 17:45

Det er en ok score, du får næppe meget mere med dit system. Det er ikke
grafikkortet, men din processor der er flaskehalsen i dette tilfælde.

VH
Peter

Fra : Claus S.

Dato : 29-07-02 19:15

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> skrev i en meddelelse
> Det er en ok score, du får næppe meget mere med dit system. Det er ikke
> grafikkortet, men din processor der er flaskehalsen i dette tilfælde.
>
> VH
> Peter

Det har du ganske ret i.
Mens jeg ventede på min XP 2000+ havde jeg en Duron 1100 til at side i min
pc. Og med den fik jeg en score på 7500-8000. Efter jeg fik den "rigtige"
CPU kom min score op på 10000-10300.

Mit system.:
Asus A7V333
512 Mb Twinmos ram
Asus V8440
+ en masse andet skrammel.

Mvh.
Claus Sørensen

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 30-07-02 19:14

Tak for hjælpen, så behøver jeg ikke længere bryde hovedet med hvad der er
galt.

Peter Tønnesen <dali909@direkte.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4570ff$0$17805$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars Willum Christia~