Frækt.
Fra : Fischer

Dato : 26-07-02 05:57

Det er åbenbart ikke kun Telia og Debitel der har kludder i deres
faktureringssystem.

I går fik jeg en regning fra Tiscali på 41,75 kr. for "Overførsel af
taletidsbalance" + 5 kr. i opkrævningsgebyr.

Og ja - jeg har engang haft et Tiscali (WOL) mobilnummer. Men jeg opsagde
det skriftligt i marts 2002 og har ikke brugt det siden.
Ved opsigelsen var der positiv saldo.

Jeg HADER når sådan nogle lallende amatører ikke har styr på deres lort !!!

*Fischer

Fra : John K

Dato : 26-07-02 13:04

> [...]
> Ved opsigelsen var der positiv saldo.
>
> Jeg HADER når sådan nogle lallende amatører ikke har styr på deres lort
!!!

Deres Internetafdeling har også en masse kludder. Jeg fik for et par måneder
siden en regning på 14,98 kroner for Internetforbrug hos Tiscali, for en
perioden der hed februar til marts _2001_ - pinligt.

Mvh

John K