Vandskade eller ej
Fra : Jørn Laursen

Dato : 25-07-02 22:21

Hej allesammen

Da jeg her i min ferie skulle rydde lidt op i mit kælderrum, fandt jeg ud af
min org. udst. til min Suzuki sv 650 s var fyldt med vand. Der kunne rundt
regnet komme 2,5 liter ud af røret.
Nu er mit spørgsmål så, sker der noget ved det, jeg regner med at vandet har
ligget der omkring en måned, efter den hårde gang regnvejr vi havde i juni.
Jeg har tænkt mig at gennem tørre det i solen(hvis den da kommer mere i år.)

Med venlig hilsen
Jørn
Fjern nospam i email adressen
Suzuki 650 S

Fra : RacerNiels

Dato : 25-07-02 22:28

"Jørn Laursen" <jrl@rosla.dk> wrote in message
> [...]
af
> min org. udst. til min Suzuki sv 650 s var fyldt med vand. Der kunne rundt

Sejt, så ved vi det Så behøver jeg ikke selv fylde den for at se ad...

> [...]
juni.
> Jeg har tænkt mig at gennem tørre det i solen(hvis den da kommer mere i

Blæs den igennem med noget luft. Jeg ville nok bide i det sure æble, montere
den og køre en lang tur så den bliver ordentlig blæst igennem og varmet op
så alt vandet kan fordampe fra den. Du må undvære bulderet en dags tid, men
jeg tror det er måden at gøre det på.

Anyone else??

Niels
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Asger Steffensen

Dato : 25-07-02 23:52

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> skrev i en meddelelse
> "Jørn Laursen" <jrl@rosla.dk> wrote in message
> af
>
> Sejt, så ved vi det Så behøver jeg ikke selv fylde den for at se
ad...

LOL !!

> har
> juni.
> år.)
Lyder som en udmærket løsning.

> [...]
> så alt vandet kan fordampe fra den. Du må undvære bulderet en dags tid,
Lyder som en endnu bedre løsning.

Men er original potten på SV 650 ikke af rustfrit stål? Men det er måske kun
udvendig?

Asger
ZX-10 (der aldrig har fået målt rumindholdet af originalpotterne

Fra : Jørn Laursen

Dato : 27-07-02 12:35

Hej igen

Tak for de gode råd, det sidste dumme spørgsmål, hvis jeg skulle motere den
org. udstødning, kan man godt køre med den selvom der er KN-filter og andre
dyser på... Ja jeg ved det, jeg er ikke mekaniker!!!

Jørn

Fra : Brian Lænø

Dato : 28-07-02 18:26

"Jørn Laursen" skrev
> [...]
andre
> dyser på... Ja jeg ved det, jeg er ikke mekaniker!!!

Hvis din nye potte har mindre modstand en den gamle (mere brøl), bør der
ikke ske noget.
Det eneste du risikere er at den soder (får for fed blanding), det kan måske
ødelægge dine tændrør.

--
Brian
Cagiva Elefant 750