anhænger?
Fra : Buck

Dato : 25-07-02 22:04

forleden så jeg en Honda Deauville (min drømmecykel) med en anhænger bagpå.
Jeg har aldrig tænkt på at en så "lille" cykel også kunne bruges til at
trække en anhænger.
Det er jo trods alt "kun" en 650ccm med 56 heste...

Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med anhængere til motorcykler?
Hvor stor en cykel skal der til for at man kan koble en anhænger på?
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Arvid Løvik

Dato : 26-07-02 00:16

"Buck" <buck@sol.dk> wrote in message
> [...]
motorcykler?
> Hvor stor en cykel skal der til for at man kan koble en anhænger på?

Hei,
det kan vel ikke være meg du har sett frest rundt i Danmark i slutten av
forrige uke ?
En hvit sykkel med en rød tilhenger ????
Hvis det var det, så var det IKKE en Deauville... men en 1989 Pacific Coast
800 med en 1998 Bushtec Genesis ( http://www.bushtec.com/genesis.html )
som jeg hadde kjøpt i Tyskland og var på vei hjemover med. Dette er min
tredje Bushtec henger. Du finner bilder av min første Turbo og PC 800'en
under Gallery på Bushtec siden.
PC 800'en har ikke allverdens hestekrefter, men har ett godt dreiemoment og
hengeren lager ikke noe "krøll" selv her i Fjellapeland. I Norge kan hengere
veie totalt max. halvparten av sykkelens egenvekt, dvs. bak PC'en kan den
veie max. 140 kg. (Egenvekt på Bushtec Genesis'en er 65 kg.). Kan last
utrolig my og med luftdempere og stabilsatorstag og 16 " aluhjul er den
utrolig stabil og stødig.... Anbefales hvis du trenger mer bagasjeplass og
ikke liker å stable i høyden over sykkelen. f. eks toppkuffert og bagasje på
toppen av denne...

Mvh

Arvid
Stavanger
Norge

89 PC 800 "SoS" iPCRC # 2 (Mine)
89 PC 800 "PoW" iPCRC # 3 (Torill's)
90 Honda GB 500 "650 Schottmeier Special" Clubman, "Kitty" (only mine
98 Bushtec Genesis trailer

I am among that very small minority of
human beings who honestly don't care what anybody else thinks. If I
did, I'd probably own a bike just like yours.

My Home page is at:
http://www.lovik.net

Fra : sumdj@ringamt.dk

Dato : 26-07-02 08:02

Hey Arvid

Tør man spørge: i hvilket prisleje befinder disse MC-anhængere sig ?

De ligner noget der er temmelig dyre.

mvh
Michael

Fra : Arvid Løvik

Dato : 26-07-02 10:35

<sumdj@ringamt.dk> wrote in message news:ahqs4t$ssr$1@sunsite.dk...
Hey Arvid
Tør man spørge: i hvilket prisleje befinder disse MC-anhængere sig ?
De ligner noget der er temmelig dyre.
mvh
Michael

Hei Michael,
Joda , de ligner noe dyrt og er det også, desverre.
Jeg har fått oppgitt at den 1998 Genesis jeg kjøpte, kostet US$ 5900 ny i
USA.
Så tilkommer frakt + moms, så det blir en del tusende kr.
Heldigvis finnes de også brukte, men da til 50 - 70 % av nypris.
Jeg fikk kjøpt min MEGET billig, kun 2700 Eu. så jeg er godt fornøyd
Mvh
Arvid

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-07-02 15:43

"Arvid Løvik" <alvik@(removethis)chello.no> wrote in message

> [...]
> USA.
> Så tilkommer frakt + moms, så det blir en del tusende kr.

Ja og så skal vi garanteret også betale en halv bondegård i afgifter for at
få dem indregistreret.

Og - cyklen skal synes igen. Æv.

Tony

Fra : Buck

Dato : 26-07-02 16:36

Joe... det var såmend en Deauville jeg så...
Rødmetallic (en originalfarve som man desværre ikke kan få herhjemme) med en
lille hvid trailer bagpå.
Det var en hollænder, men ejeren var desværre ikke lige i nærheden.
Selvom det var en meget lille "standard-hænger" han havde på, så vakte det
alligevel nogle tanker...

Prisen på godt 20kkr synes jeg dog er lidt pebret, uden at vide hvad man
ellers kan købe en MC-Trailer til...
Findes de som standard, eller bliver de specialbygget hver gang?

Jeg har overvejet en sidevognscykel, men jeg kan bedre lide tanken om en
trailer, selvom jeg har et lidt specielt krav: Jeg skal kunne læsse noget i
der er 130cm langt.

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : David & Mette

Dato : 26-07-02 15:57

prøv at kigge på

www.sidepower.dk

David

Fra : Buck

Dato : 26-07-02 16:57

Tak for tippet, men jeg har et eller andet imod sidevogne...

(Så tak, nu starter jeg nok en krig) :o/

Jeg har nogle fordomme over for sidevogne fremfor en trailer:
- Da jeg tog kørekort kunne jeg ikke godt enes med sidevognscyklen, selvom
det til sidst lykkes mig at få cyklen op på 2 hjul. (hvor var jeg dog glad
for at der var græs hele vejen rundt om banen).
- Jeg er bange for at miste fornøjelsen ved at smide cyklen så skarpt ind i
et sving at man næsten slider hul på knæet. (Sidevogne styres jo på en helt
anden måde).
- En sidevogn monterer man ikke efter behov, som man kan med en trailer.
- Det er sværere at finde P-Plads.

OK, der er da osse fordele ved en sidevogn:
- Man må køre hurtigere på motorvej.
- Det er nemmere at have passagerer med.
- Der er nok lidt mere plads i en sidevogn end i en trailer.

Well, når jeg engang får børn, vil jeg nok hoppe på ideen med sidevogn
alligevel, men lige nu har jeg blot behovet for en gang imellem at kunne
transportere lidt mere end der kan være i en topboks.
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Brian Lænø

Dato : 27-07-02 11:31

"Buck" skrev
> [...]
> alligevel, men lige nu har jeg blot behovet for en gang imellem at kunne
> transportere lidt mere end der kan være i en topboks.

www.sidepower.dk har tidligere forhandlet trailer, om de stadig gør ved jeg
ikke.
De har haft Erde trailer på programet, det er en tailer der ligner en normal
trailer til bil, bare mindre.
En Erde trailer kostede vel omkring en 3000-4000 kr.
Prøv at se på denne side http://www.jeberg.nu/honda/trailer.htm
Der er trailer for en hver smag.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Anneli

Dato : 26-07-02 16:36

Jeg har en kammi, der kører rundt på MZ med anhænger. Han har selv bygget
den. Kig hér: http://hjem.get2net.dk/villy.rap/

Stor hilsen Anneli og Savage - uden anhænger :0)

Fra : Armand

Dato : 27-07-02 00:09

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en
> Jeg har en kammi, der kører rundt på MZ med anhænger. Han har selv
> bygget den. Kig hér: http://hjem.get2net.dk/villy.rap/

Hæ!
Så er vi jo næsten beslægtede:
Villy Rap bor lige rundt om hjørnet og er far til min nieces lilebror !

Og det er forøvrigt en egenbygget trailer han tøffer rundt med. At
han bruger en MZ, understreger samtidig hvor lille en model man kan
bruge
til at trække med!

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-07-02 20:48

> Og det er forøvrigt en egenbygget trailer han tøffer rundt med. At
> han bruger en MZ, understreger samtidig hvor lille en model man kan
> bruge
> til at trække med!

Da man alligevel ikke må køre mere end 70 med trailer skal der ikke så mange
heste til

Men største begrænsning er i landet er nok at trailerens totalvægt kun må
være halvdelen af motorcyklens egenvægt (klarvægt). Så min 140kg scooter må
kun slæbe 70kg, og når de fleste trailerere vejer 50kg eller mere droppede
jeg den ide igen ... Min favorit før jeg slog det ud af hovedet var en Unigo
http://www.uni-go-trailers.com/ Man kan også købe meget brugt bil eller køre
taxa for prisen på en trailer ....

/Anders

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 27-07-02 21:39

> Da man alligevel ikke må køre mere end 70 med trailer skal der ikke så
mange
> heste til

...og man må alligevel ikke må køre mere end 110 uden, så hvorfor i det hele
taget have mere end 20 hk

Kenneth
R1

Fra : Armand

Dato : 28-07-02 11:30

Kenneth Sørensen <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en

> ..og man må alligevel ikke må køre mere end 110 uden, så hvorfor i det
hele
> taget have mere end 20 hk

Touché !

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-07-02 12:12

> mange
> ..og man må alligevel ikke må køre mere end 110 uden, så hvorfor i det
hele
> taget have mere end 20 hk

Jeg tvivler på at ret mange vil køre "inspireret" på små snoede veje med en
trailer på slæb ... Det var det min kommentar om at en mz sikkert er
tilstrækkelig til at trække en trailer var knyttet til.

De fleste herinde har nok også 70% reglen for hvornår pappet er i fare i
baghovedet og kører lidt derefter. Med en trailer er det pludseligt en 40%
regel istedet, og så skal man squ til at passe på 98km/t og pappet kan
smutte ... På motorveje må biler med påhæng køre 80 nu, men den regel gælder
afaik ikke mc'er ...

/A

Fra : Claus Rolsted

Dato : 28-07-02 18:40

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> regel istedet, og så skal man squ til at passe på 98km/t og pappet kan
> smutte ... På motorveje må biler med påhæng køre 80 nu, men den regel

Bare til orientering så gælder det 2-årige forsøg med max 80 km/t for
påhængskøretøjer OGSÅ for motorcykler. Dvs. at pappet først kommer i fare ved
112 km/t.

--
mvh. Claus Rolsted
Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået - Køreteknisk Anlæg den 1. aug.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-07-02 22:50

"Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)" wrote:

> regel istedet, og så skal man squ til at passe på 98km/t og pappet kan
> smutte ... På motorveje må biler med påhæng køre 80 nu, men den regel gælder
> afaik ikke mc'er ...

Kun på udvalgte strækninger!.

Ib Jakobsen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 30-07-02 13:28

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> wrote in article
<3D4466F4.879114D2@post.tele.dk>...

> Kun på udvalgte strækninger!.

Nu skal jeg træde til med fuld og endelig information:

Biler OG MCer med anhænger må køre 80 på alle motorvejsstrækninger over
hele landet. Men der er strækninger hvor biler med påhængskøretøj ikke må
overhale. Men MCerne må godt, endelig en lille fordel... (måske fordi de
der skilte med overhaling forbudt og med billeder af lastbiler, busser og
bil med påhæng er store nok i forvejen )

Kilde: vejdirektoratet mfl.
Hvis nogen vil forske yderligere er der mere at finde her:
www.trafikken.dk, www.rfsf.dk og www.retsinfo.dk

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-07-02 14:08

> Nu skal jeg træde til med fuld og endelig information:

Og ødelægge mange gode spekulationer

> Biler OG MCer med anhænger må køre 80 på alle motorvejsstrækninger over
> hele landet.

Så fik jeg det på plads - og jeg er ved at få monteret en jydekrog på
madkassen. Så er jeg klar til at flytte på torsdag

/A

Fra : Buck

Dato : 31-07-02 07:34

> [...]
> der skilte med overhaling forbudt og med billeder af lastbiler, busser og
> bil med påhæng er store nok i forvejen )

hmm, nu er det nok begrænset hvad man kan overhale når man kører 80 km/t på
motorvejen... :o7

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 31-07-02 22:48

"Søren Lindholt" wrote:

> Biler OG MCer med anhænger må køre 80 på alle motorvejsstrækninger over
> hele landet.

Hmmmmm?.

> Men der er strækninger hvor biler med påhængskøretøj ikke må
> overhale.

Det ved jeg. Mener nu det er der man i en forsøgsperiode har hævet
hastigheden.

> Men MCerne må godt, endelig en lille fordel... (måske fordi de
> der skilte med overhaling forbudt og med billeder af lastbiler, busser og
> bil med påhæng er store nok i forvejen )

Ikke forstået?.

> Kilde: vejdirektoratet mfl.
> Hvis nogen vil forske yderligere er der mere at finde her:
> www.trafikken.dk, www.rfsf.dk og www.retsinfo.dk

Hit lige hvor det står. Og klip det ud. Jeg kan ikke lige finde det.

Ib Jakobsen

Fra : Claus Rolsted

Dato : 01-08-02 17:08

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Ib,

> Det ved jeg. Mener nu det er der man i en forsøgsperiode har hævet
> hastigheden.

Jep, normalt er max-hastighed med påhæng 70 km/t, men for en to-års
prøveperiode er max-hastighed nu 80...

--
mvh. Claus Rolsted - har ikke prøvet at køre med påhæng
Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået - På Køreteknisk Anlæg i morges - damn

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 01-08-02 21:40

Claus Rolsted wrote:

> "
>
> Jep, normalt er max-hastighed med påhæng 70 km/t, men for en to-års
> prøveperiode er max-hastighed nu 80...

Jamen, er det ikke kun på udvalgte strækninger?. At hastigheden er hævet til 80
km/t, hvor man så til gengæld ikke må overhale.

Ib Jakobsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-08-02 06:48

> Jamen, er det ikke kun på udvalgte strækninger?. At hastigheden er hævet
til 80
> km/t, hvor man så til gengæld ikke må overhale.

Nej hastigheden er som forsøg hævet på hele motorvejnettet - Til gengæld er
der så på udvalgte strækninger overhalings forbud for biler med anhænger i
dagtimerne (Ikke at det afholder lastbilerne for at bruge 5km på en
overhaling ...)

/A

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 02-08-02 22:16

> [...]
> der så på udvalgte strækninger overhalings forbud for biler med anhænger i
> dagtimerne (Ikke at det afholder lastbilerne for at bruge 5km på en

Nå, ok. Der var et lille hul i hukommelsen. Men ellers er det stadig 70 km/t
uden for motorvej?.

Ib Jakobsen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 02-08-02 09:28

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> wrote in article
<3D485B09.4A5AFEFD@post.tele.dk>...

> Hmmmmm?.

Hmmmmm!!

> Ikke forstået?.

MCerne er ikke omfattet af overhalingsforbuddet. Men er omfattet af den
forsøgvise hastighed på 80.

> Hit lige hvor det står. Og klip det ud. Jeg kan ikke lige finde det.

Jeg ved ikke om dette link virker:
http://www.rfsf.dk/1.asp?PageId=111&Menu=3&SubMenu=5&SubSubMenu=0#
eller også dette:
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=14839

Ellers gå på forsiden www.trafikken.dk og skriv overhalingsforbud i
søgefeltet øverst til højre.

uddrag:
"Hvem gælder reglerne for?

Hastighedsgrænsen på 80 km/t gælder for:
lastbiler og lastbilvogntog
busser, der vejer over 3.500 kg.
biler med alle slags påhængskøretøjer, fx campingvogne, trailer m.v.
Motorcykler med anhænger

Overhalingsforbudet gælder for:
lastbiler og lastbilvogntog
busser, der vejer over 3.500 kg.
biler med alle slags påhængskøretøjer, fx campingvogne, trailer m.v."

"Er det kun på forsøgsstrækningerne, de pågældende køretøjer må køre 80
km/t.?
Nej, man må køre 80 km/t. på motorveje over hele landet, hvis man har en
lastbil, bus eller kører i bil med en påhængskøretøj såfremt strækningen
ikke er skiltet med en lavere hastighedsgrænse."

Må motorcykler med anhænger overhale?
Ja. Reglerne gælder kun biler med påhængskøretøj.

håber det er ok.
mvh Søren

mvh Søren

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 02-08-02 22:18

"Søren Lindholt" wrote:

> [...]
> ikke er skiltet med en lavere hastighedsgrænse."
>
> Må motorcykler med anhænger overhale?
> Ja. Reglerne gælder kun biler med påhængskøretøj.

Tak, det rækker.

> mvh Søren
>
> mvh Søren

Tak, det rækker med en.

Ib Jakobsen

Fra : Jonas Holt

Dato : 08-08-02 08:23

> [...]
> der skilte med overhaling forbudt og med billeder af lastbiler, busser og
> bil med påhæng er store nok i forvejen )

Må mc'er så også godt overhale der hvor der er skiltet med at biler ikke må overhale? (en rød bil
ved siden af en sort på en rund tavle)

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Armand

Dato : 22-08-02 23:40

Jonas Holt <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en
> Må mc'er så også godt overhale der hvor der er skiltet med at biler
ikke må
> overhale? (en rød bil ved siden af en sort på en rund tavle)

Det du citerer (jeg kan ikke se hven der skrev det!) gælder for mc'er
med påhængsvogn (á den fordel at de ikke regnes for tunge trafikanter
alene p.g.a. traileren!)!

Men nu snakker vi om mc'er generelt, ikke?
Mc'er må overhale udenom biler ved fuld optrukken vognbanemarkering,
hvis der er plads (og hér tales om rigeligt(!) med plads, hvis sheriffen
ser på!) - Men ikke(!) hvis der i samme forbindelse også er skiltet med
"overhaling forbudt"!!

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-08-02 09:24

"fuld optrukken"

Er lig 2 streger, hvis den ene streg i modsat vognbane er stiplet, er der
stadig overhaling forbudt, uanset om der er plads eller ej, lærte jeg i sin
tid da jeg tog kort.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Jonas Holt

Dato : 23-08-02 08:22

> [...]
> hvis der er plads (og hér tales om rigeligt(!) med plads, hvis sheriffen
> ser på!) - Men ikke(!) hvis der i samme forbindelse også er skiltet med

Man må overhale indenfor en dobbelt optrukken, men ikke indenfor en enkelt optrukken med en
punkteret på den ene side, hvis den punkterede er på den anden side.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-08-02 16:44

> [...]
> hvis der er plads (og hér tales om rigeligt(!) med plads, hvis sheriffen
> ser på!) - Men ikke(!) hvis der i samme forbindelse også er skiltet med

Som Jonas og Henrik skriver, må der kun overhales, hvor modkørende færdsel
ikke må forekomme (dvs. ved ubrudte dobbelt-optrukne spærrelinier o.l.).
Dette gælder dog kun steder med nedsat udsyn o.l. På lige strækninger med
fuldt udsyn fremad er der således ikke noget i vejen for overhaling (når man
ikke overskrider spærrelinien), selvom modkørende færdsel godt må komme over
i ens vognbane.

I øvrigt må mc'er aldrig overhale i den samme vognbane, som der befinder sig
et andet "nummerplade-køretøj"* i (jvf. din sætning om at der godt må
overhales inden for de fuldt optrukne linier, hvis der er plads)!

* "Nummerplade-køretøj": Dvs. incl. 45-knallert, ellert o.l., men ikke cykel
og 30-knallert.
--
mvh. Claus Rolsted - motorcyklist uden motorcykel
Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : Jonas Holt

Dato : 25-08-02 21:33

> I øvrigt må mc'er aldrig overhale i den samme vognbane, som der befinder sig
> et andet "nummerplade-køretøj"* i (jvf. din sætning om at der godt må
> overhales inden for de fuldt optrukne linier, hvis der er plads)!

Hvor har du det fra?

Jeg har kun hørt at man må overhale hvis man kan være indenfor den dobbelt optrukne - og det kan jeg
også se logikken i.

Du forveksler vel ikke "overhale" med "føre ved siden af"?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 26-08-02 09:04

On Sun, 25 Aug 2002 22:33:19 +0200, "Jonas Holt"
<jholt@norden-fjords.dk> wrote:

> [...]
>også se logikken i.
>
>Du forveksler vel ikke "overhale" med "føre ved siden af"?

Nej, den er såmænd god nok - der skal være plads til, at to biler kan
overhale hinanden indenfor de dobbelt optrukne striber, for at en
motorcykel må overhale. Bemærk iøvrigt også, at hvis der ved skiltning
er indført overhalingsforbud, så må der slet ikke overhales, om der så
kunne være 3 biler side om side.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Claus Rolsted

Dato : 26-08-02 13:42

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du det fra?

Fra min nyligt overståede mc-teori såmænd.
Har desværre ikke en henvisning til færdselsloven el.a. officielt på skrift.
Det står naturligvis også i mc-teoribogen, hvis du kan godtage den som kilde.
Den kan findes på det lokale bibliotek.

> Jeg har kun hørt at man må overhale hvis man kan være indenfor den dobbelt
optrukne - og det kan jeg
> også se logikken i.

Ja det er måske logik, men ikke ret En mc skal føres, placeres og fylde
som et automobil.
Der er vist et par enkelte undtagelser til reglen, men jeg kan kun på
skrivende fod huske den ene:
- En mc må godt forbipassere højre om venstresvingende og overhale venstre om
højresvingende køretøjer, selvom der ikke er plads til to biler ved siden af
hinanden.

> Du forveksler vel ikke "overhale" med "føre ved siden af"?

Nopes, jeg mente overhaling og ikke forbi-kørsel.

Fra : Ole Baun

Dato : 26-08-02 19:13

"Claus Rolsted" skrev

en masse;- og bl.a. det her:

> - En mc må godt forbipassere højre om venstresvingende køretøjer,
> selvom der ikke er plads til to biler ved siden af hinanden.

Og det gjorde jeg i går; - men bilisten der kørte bag mig så for sent, at
hende i bilen foran mig var trukket ind mod midten af vejen for at svinge
til venstre, med det resultat at han bragede ind bag i hende der holdt,
(eller som i hvert fald havde nedsat farten for at svinge).

Der skete heldigvis kun materiel skade;- og kun på de to biler. Men der skal
ikke ret meget uopmærksomhed til før det kan gå rigtigt galt.

Ole Baun

Fra : Allan Bojesen

Dato : 27-07-02 22:32

> Og det er forøvrigt en egenbygget trailer han tøffer rundt med. At
> han bruger en MZ, understreger samtidig hvor lille en model man kan
> bruge
> til at trække med!

Det skal lige tilføjes at han samtidig har sidevogn på også. Og at han p.t.
er på vej til Paris via England med hele trækket og sønnen på 2 år.

Allan Bojesen (der på 2 Børne-træf har tilbragt mange timer sammen med
Villy )

Fra : Anneli

Dato : 28-07-02 22:48

> Så er vi jo næsten beslægtede:

Ja næsten ;0) Jeg vidste faktisk godt, at I kender hinanden.

> Og det er forøvrigt en egenbygget trailer han tøffer rundt med. At
> han bruger en MZ, understreger samtidig hvor lille en model man kan
> bruge
> til at trække med!

Jup, sidst han var herovre var det både med trailer og sidevogn. Et herligt
køretøj, der vækker en del opsigt :0)
Vi har ellers haft en del sjov ud af, at Villy skulle bygge en lille
prærievogn til Den lille gule ;0)

Stor hilsen Anneli og SuperSavage :0)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-07-02 17:51

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
motorcykler?
> Hvor stor en cykel skal der til for at man kan koble en anhænger på?

http://www.kok-mc.dk/ Har lidt om MC-Trailere

Kik under: specialprodukter -> Trailere

Hvor meget må man køre med trailer på, er det 70 eller 80 km/t ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bjørn S

Dato : 26-07-02 17:59

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.kok-mc.dk/ Har lidt om MC-Trailere
>
> Kik under: specialprodukter -> Trailere

Og gå derefter videre til deres Storm P. "cruisecontrol"
LOL - kan det være lovligt ?

Men anhængeren så da fiks ud, sjovt nok er der ingen pris på lige den der er
billede af.

/Bjørn