USA lukkekurser
Fra : Flemming Møller

Dato : 25-07-02 14:11

Når jeg ser de europæiske børsers formiddagskurser ofte bestemt af de
amerikanske lukkekurser kl 22 dansk tid (så vidt jeg kan se)
Er det en dårlig ide at købe eller sælge om aftenen (hos nordea online
invest hvor det er muligt at handle indtil kl 22) på baggrund at kursudv. i
USA.

VH Flemming

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 25-07-02 21:56

"Flemming Møller" wrote:

> [...]
> invest hvor det er muligt at handle indtil kl 22) på baggrund at kursudv. i

Ja, eller var det nej ))))

Du ved det med sikkerhed om et par dage, så hvorfor tror du, at vi ved det?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Mads Gydesen

Dato : 25-07-02 22:50

Du kan ikke 'snyde' bankernes on-line systemer ved at udnytte den
information der ligger i kursændringer i USA efter Københavns Fondsbørs
lukker. Hvis kurserne eksempelvis stiger i New York vil bankernes
salgspriser blive justeret op.

Hvis du laver strakshandler mens børsen er åben har bankerne pligt til at
handle mellem bud og udbudsprisen på det tispunkt handlen indgås, denne
pligt har de ikke efter kl. 17:00.

mvh

Mads

Flemming Møller <britta-flemming@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:r8Z%8.79$2N1.19860@news010.worldonline.dk...

Fra : smølf

Dato : 15-08-02 13:42

der er ikke noget der hedder en "god ide"

du er en lille fisk med en lille opsparing og i det lange løb bliver du kørt
over af de "store"...

sæt dine penge i jord eller ejendom!

vh tidl. børshandler