3310 og tomme sms-beskeder
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 25-07-02 21:14

Hejsa

Jeg har en 3310, som ofte sender "tomme" beskeder. Ca. hver 5 gang tror
jeg...

Det lyder jo næsten som et software problem, så jeg har fået den nyeste
software i, men problemet er der stadig.

Hvad kan der være galt?? Defekt telefon?

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Ally

Dato : 25-07-02 21:41

> [...]
> software i, men problemet er der stadig.
>
> Hvad kan der være galt?? Defekt telefon?

Starter du nogle gange en sms med en stjerne (*)? Jeg havde samme problem
indtil jeg opdagede, at det ikke er tilladt at starte en sms med stjerne.
Jeg skrev tit *GG* i starten af et svar, men sms'en blev tom.

Hilsen

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : John

Dato : 27-07-02 00:58

Club Blah Blah understøtter ikke modtagelse af kædede beskeder (fra f.eks.
en 3310) så hvis det er den samme person der nar CBB og det er besked nr. 2
der er tom - er det nok derfor.

Desuden har der været problemer med at starte en SMS med en * da dette
skulle have betydning for dataopkald.

Mvh
John

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 27-07-02 12:51

> Club Blah Blah understøtter ikke modtagelse af kædede beskeder (fra
> f.eks. en 3310) så hvis det er den samme person der nar CBB og det er

Er du sikker på det? De benytter jo SONOFONs netværk. Og det sender jo
fint kædede beskeder. Så den tror jeg ikke helt holder.

Fra : John

Dato : 27-07-02 20:59

Yep: 100% sikker - CCN kundeservice er dog klar over problemet og "arbejder
på at få det løst". Men enig; det lyder underligt da det er samme net...

Men der et fakta - jeg har bl.a. selv et CBB abon.

/John

Fra : John

Dato : 28-07-02 00:16

Der skulle stå CBB kundeservice ))))