Snatch
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 25-07-02 18:59

Så lige Snatch og det var en positiv oplevelse. Det er en af de
sjoveste (og bedste) film jeg har set meget længe.

Hvis du ikke har set den endnu, så skynd dig.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 19:16

>Så lige Snatch og det var en positiv oplevelse. Det er en af de
>sjoveste (og bedste) film jeg har set meget længe.

Ja, den er ganske underholdende. Men jeg synes ikke helt den når
"forgængeren": "Lock, Stock and Two Smoking Barrels", som man heller
ikke bør snyde sig selv for.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Per Kristensen

Dato : 26-07-02 09:58

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh, Claus
> --
> I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.

Joeh jeg syntes nu den overgår Lock...

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 27-07-02 15:37

> Joeh jeg syntes nu den overgår Lock...

Hvorfor.?

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 28-07-02 11:24

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Joeh jeg syntes nu den overgår Lock...

nææh, det synes jeg nu heller ikke den gør ...