Kan man køre Virtual PC på nettet??
Fra : mogens aagaard

Dato : 25-07-02 18:51

Min bank (Skandiabanken) har meddelt mig at de stopper deres PC-service
medio august. Herefter henvises kunderne til at køre Netbank! Jeg har indtil
nu brugt deres PC-service v.h.a. Virtual PC. Kønt er det sgu ikke, men det
har virket. Men hvad nu? Jeg ringede til bankens support og fik en sang om
at netbank måske virkede med en Mac, hvorefter jeg rekvirerede en pinkode
for at komme på. Men det virker ikke en s... Lortebank!!!! Så er det at jeg
hele tiden ser dette åndssvage spørgsmål foran mig: Kan man på en ell. anden
måde bruge Virtual PC til at logge på Netbank? Jeg ved det ikke, ved du?

Mvh
Mogens

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-07-02 19:09

mogens aagaard <maavenz@wanadoo.dk> wrote:

> måde bruge Virtual PC til at logge på Netbank? Jeg ved det ikke, ved du?

Jeg bruger det til Danske Bank - laaangsomt (iMac 500) men virker

venlig hilsen

Martin

Fra : Jan Jonasen

Dato : 25-07-02 21:08

In article <B9660740.996D%maavenz@wanadoo.dk>, mogens aagaard
(maavenz@wanadoo.dk) wrote:
> [...]
> måde bruge Virtual PC til at logge på Netbank? Jeg ved det ikke, ved du?

Du vil sikkert kunne bruge IE i VirtualPC. IE skal evt. opgarderes der, men
det virker som regel. Midtbanks udgave kørte jeg en priode på denne måde,
så bered dig på laaaangsom service.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk