BW;Kondomhul/UFO-forskel Plonket at udbyde~
Fra : Steen Johansen

Dato : 25-07-02 17:58

Min gode gamle ven BW er i dag blevet plonket af udbyder
hvem af jeg kære væsner har "æren" for det?

Så nu har jeg rollen som hans filibus
MvH Steen

Kondomhul/UFO-forskel

Ved siden af Serum-instituttet på Amager ligger der et statsligt
laboratorium der tester kondomer.

Der er vedtaget fine krav om, hvor mange tilfældige stikprøver, der skal
udtages af hver lastvognfuld kondomer, og hvor ofte man kan acceptere, at de
har fabrikationsfejl,

(der betyder brist, der afsløres ved de forskellige typer test-metoder: stor
udvidelse, hurtig udvidelse, vandtæthed og meget andet)

Omkring 1960 var min mosters mand ingeniør i et kondom-importfirma og han
fortalte om de yderst sjældne luftblære-huller, der forekom. Siden er
råstof-renhed og produktions-teknologi forbedret enormt, og japanske
robotter udfører en række elektroniske tests ved hvert enkelt kondom på
samlebåndet

- dog ikke udvidelse til de 30 liter, som man forlanger at over 99% af
kondomer skal kunne tåle i Danmark.(hvis det forlangtes, kunne det ske uden
en promilles øgning af produktionsprisen)

HVIS der var en perfekt ansvarsfølelse hos Sundhedsministeriet, så ville de
søge ærlig oplysning om de %-af-% hyppige fejl der findes, også når
forsendelser godkendes, og det ville blive fremlagt offentligt. Sådant er
aldrig sket.

Man laver brugertest med enorme fejlkilder, og baserer fortsat
stats-tilsviningen af kondom-sikkerhed på de oplysninger, som abortsøgende
kvinder giver - "jeg jeg brugte kondom, men det har altså ikke virket". Man
spørger ikke disse kvinder, om hun brugte kondom HVER gang hun elskede.
Eller ber hende rulle et kondom på en attrap for at se om hun overhovedet
ved hvad det er.

Produktionspris pr kondom er ca en øre og hvis staten ønskede at gøre dem
maximalt sikre, ville den skærpe kravene ved stikprøvekontrollen, evt afvise
hele forsendelser , hvis en dag kravene ikke viser sig overholdt(eller give
bøde).

Det ville føre til at fabrikkerne indstillede robot-kontrollen til
promille-af-promille sikkerhed, og realiserede den perfektionistiske
nær-total-sikkerhed, der faktisk er billig og nem..

Men sådant gør man ikke - og staten er dermed så ikke sit ansvar voksen.

Min japanske svoger fortalte mig engang, at han havde set et spøgelse. Min
kone grinede ikke af ham, men gik ind på hans tankegang, selvom hun aldrig
har oplevet noget overnaturligt, og er naturvidenskabelig uddannet Det er ca
lige så almindeligt i Japan at mene, at ånder undertiden er synlige, som det
er i Vesten at tro på ufoer.

Hvis jeg blandt troværdige mennesker i min omgangkreds har oplevet 3
personer, der hævder at have oplevet kondombrud, så er det måske 3 fejl ud
af en million samlejer.

Det kan dog også tænkes, at erindringsforskydning spiller ind, og de
egentlig mener kondombrist snarere end kondombrud, fx at kondomet gled af,
og at de har lidt skamfølelse ved, at de ikke hver gang rullede det helt
korrekt på.

For hver million ubeskyttede samlejer er antal graviditeter nok ca 1000.
For hver ubeskyttet samleje, hvor een af parterne er smittebærer for HIV
eller anden kønssygdom, er efterfølgende sygdomsopståen nok ca 5000. Det
ville ikke være svært for læger, der ikke er påvirket af
p-pille-fabrikanter, at udfærdige letforståelig, korrekt bruger-oplysning -
men den ville få mange millioner af europæere til at gøre som japanerne og
kun bruge kondom(kombineret med rytme) og hvem har en interesse i det?

Vedr lægevidenskabelige artikler fx Contraception 2000
Jun;61(6):369-77 bør indregnes en række fejlkilder og bias - kun hvis man
tillod en retssags-situation, hvor man gav løn til personer, der har
interesse i at afsløre fejl, ved at kryds-forhøre og opsøge svagheder i
metodik, kunne der opnås virkelige troværdige resultater.

Egentlig tror jeg, at næsten alle inderst inde ved, at kondom-brist er
extremt usandsynlige, at det ikke påvirker, hvor ofte det bruges. Overtro
om, at man kan føle forskel er et større problem. Og angst for at gøre sig
til grin ved ikke at kunne sætte det rigtigt på, er måske det allerstørste
problem.

Piger på heste-avl-centraler kan være indremissionske og ikke have problemer
med at onanere en hingst til at aflevere sæd til insemination. Blufærdighed
er en myte. Skoler har undertiden billige flamingoskum-penis-attrapper til
at lære teenagerne at rulle kondom korrekt på. Ofte bruger de dog kun et
kosteskaft. Oftest gør de slet ikke noget ud af rationel instruktion. Hvis
der forbedredes på dette, ville tingene for alvor forandres til det bedre,
og AIDS, klamydia og kondolomer mm ville være ukendt.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Morten Trab

Dato : 25-07-02 18:02

[KLIP - en lang omgang lort]

Hils på mit kill-filter

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-07-02 18:05

"Morten Trab" <morten@REMOVEtrab.dk> skrev i en meddelelse
> [KLIP - en lang omgang lort]
>
> Hils på mit kill-filter

Sikkert men Morten Trab er et godt bud på rekortbogen 3 min for 5kb
ikke ilde
MvH Steen

Fra : Moller

Dato : 25-07-02 18:17

> MvH Steen

Og det var det sidste man så til dig.... så kan du kukelure på listen
sammen med BW, og få stikket taget lige som din goe ven.

L. Molnit

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-07-02 18:24

"Moller" wrote...

> Og det var det sidste man så til dig.... så kan du kukelure på
> listen sammen med BW, og få stikket taget lige som din goe
> ven.

Nu er der ingen, som får stikket taget alene på baggrund af en
latterlig anonym nar som dig ?

/Peter

Fra : Moller

Dato : 25-07-02 19:08

> Nu er der ingen, som får stikket taget alene på baggrund af en
> latterlig anonym nar som dig ?

anonym ??? mig ??? nu er jeg den eneste i DK som heder Lars Molnit , så
hvis nu dine små grå ku regne ud at bruge en google, eller dgs søgning,
ville du opdage at jeg nok er en af de nemmeste at finde frem til alene på
mit navn. og så er der alle de andre kendetegn ved mine indlæg, f.eks.
molnit.com hvor mange tror du der har sådan et domain ???

men, som sagt, hvis den kære steen johansen begynder at indlægge alle BW
indlæg, vil han få samme mængde klager og derved ende som BW uden udbyder.

L.Molnit

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-07-02 19:34

"Moller" wrote...

> [...]
> ville du opdage at jeg nok er en af de nemmeste at finde frem til alene på

Så du hedder altså ikke noget med "Moller" ?

Her kan du læse hvordan du indsætter dit rigtige navn i OE:

http://internet.opasia.dk/article.php?id=36900&dogtag=om_nyhedsgrupper

> og så er der alle de andre kendetegn ved mine indlæg,

Ja, det er der ingen tvivl om at der er.

Lille mand, lille hjerne, [indsæt selv].

> men, som sagt, hvis den kære steen johansen begynder at indlægge alle
> BW indlæg, vil han få samme mængde klager og derved ende som BW
> uden udbyder.

"Samme mængde klager" - Tror du ikke lidt vel meget om dig selv ?

/Peter

Fra : Henning

Dato : 26-07-02 02:07

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lille mand, lille hjerne, [indsæt selv].

Hej Peter!
Vær rar lige at køle lidt ned, indtil du finder ud af
hvordan man debattere seriøst i andre grupper og
ikke som i din yndlings grubbe: mudderkastning.

MVH
Henning
Ps. Off-topic skriverier og chat-agtige indlæg
bedes flyttes til anden relevant grubbe.

fut. news:dk.snak.snik

Fra : Peter Juhl

Dato : 26-07-02 19:25

"Henning" wrote...

> Hej Peter!
> Vær rar lige at køle lidt ned, indtil du finder ud af
> hvordan man debattere seriøst i andre grupper og
> ikke som i din yndlings grubbe: mudderkastning.

Vil du ikke være flink at undlade med at skrive henstillinger indtil du
ved hvordan det skal gøres - at du mener indlægget er useriøst må stå
for din egen regning. Det handler om en mand, der for at kompensere for
manglende sexuelle evner i den virkelige verden bliver høj af at true
med at få andre menneskers adgang til nettetl lukket ... måske kunne vi
diskutere os frem til at denne tråd bør fortsætte i dk.helbred.*

Desuden hedder det gruppe og jeg har mere end én gang fortalt dig
hvorledes det forholder sig vedr. "ynglingsgrupper".

Kan du ved samme lejlighed gennemgå indstillingerne i din OE, da dine
linier er meget korte - det anbefales at bruge 65-72 tegn.

> MVH
> Henning
> Ps. Off-topic skriverier og chat-agtige indlæg
> bedes flyttes til anden relevant grubbe.

Ganske enig - men det har bare intet med sagen at gøre.

> fut. news:dk.snak.snik

FUT ignoreret, da en snak gruppe ikke bør bruges til at diskutere
henstillinger og netikette - du kan få gode råd hér:

http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvordan.html

/Peter

Fra : Henning

Dato : 27-07-02 13:26

> FUT ignoreret, da en snak gruppe ikke bør bruges til at diskutere
> henstillinger og netikette - du kan få gode råd hér:

Og så overtræder du selv alle de "regler" du henviser til *G*

fut news:dk.admin.netikette

Henning

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-07-02 18:17

"Steen Johansen" wrote...

> Min gode gamle ven BW er i dag blevet plonket af udbyder
> hvem af jeg kære væsner har "æren" for det?

Du skylder mig stadig den spankinghistorie om Jørgen.

/Peter

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-07-02 19:46

Steen Johansen wrote in message
<3d402e8d$0$11839$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Min gode gamle ven BW er i dag blevet plonket af udbyder
>hvem af jeg kære væsner har "æren" for det?
>
>Så nu har jeg rollen som hans filibus

Ved du om han fik nogen grund for at være blevet smidt ud? Var
det bare fordi folk ikke kunne lide ham eller hvad?

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-07-02 22:32

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ved du om han fik nogen grund for at være blevet smidt ud? Var
> det bare fordi folk ikke kunne lide ham eller hvad?

Han fik ikke nogen grund, men det er utvivlsomt nogen fra denne gruppe
der har fået ham sparket ud
Jeg fordtår ikke at man vælger den mulighed hvis der er en man ikke gider
kan man da bare lade være og et PLONK er også en brugbar løsning
Nok om det?
MvH Steen

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-02 22:52

Steen Johansen <steen.belle@post.tele.dk> wrote:
> Han fik ikke nogen grund, men det er utvivlsomt nogen fra denne gruppe
> der har fået ham sparket ud

Han er både blevet advaret og har fået en begrundelse for lukningen.
Påstår han andet så lyver han.

> Jeg fordtår ikke at man vælger den mulighed hvis der er en man ikke
> gider kan man da bare lade være og et PLONK er også en brugbar løsning

Et plonk er let at komme uden om, det viste jeg vel med al tydelighed den
anden dag med Tomas O?

> Nok om det?

Ja tak.

FUT: dk.admin.netikette

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 25-07-02 23:12

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min gode gamle ven BW er i dag blevet plonket af udbyder
> hvem af jeg kære væsner har "æren" for det?
>
> Så nu har jeg rollen som hans filibus
> MvH Steen

*PLONK*

Fra : Chap

Dato : 26-07-02 05:24

On Thu, 25 Jul 2002 18:58:07 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>Min gode gamle ven BW er i dag blevet plonket af udbyder
>hvem af jeg kære væsner har "æren" for det?

Synd - selvom jeg ikke altid er enig med ham, synes jeg han er dejligt
provokerende og kommer med mange tankevækkende indlæg, der rammer
hovedet lige på sømmet.

Han burde måske bare overveje at følge netetiketten lidt bedre, for
han irriterer nok folk mere i den sammenhæng, end med sine meninger.
Det er som bekendt dumt at save den gren over man selv sidder på, og
antallet af ledige udbydere vil jo blive mindre og mindre med tiden.

Chap

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-07-02 17:49

[Steen Johansen | Thu, 25 Jul 2002 18:58:07 +0200]

>Min gode gamle ven BW er i dag blevet plonket af udbyder
>hvem af jeg kære væsner har "æren" for det?

Ja, hvem er det dejlige væsen som jeg kan sende et par flaske god vin
som tak?

>Så nu har jeg rollen som hans filibus

Ej, Steen - vær så venlig, at bevare din egen sunde fornuft, og lad være
med at gøre den slags

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 30-07-02 00:54

On Mon, 29 Jul 2002 18:48:35 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Ja, hvem er det dejlige væsen som jeg kan sende et par flaske god vin
>som tak?

Fy Fy Renee ` sådan noget skriver man ikke højt
men jeg kan da godt se han er skiftet over til alternativ news :

men han køre nu stadigt igenem wol :

men poster så igenem sunsite :

og efter som Steen nu en gang er tdc kunde så vare det nok lidt før
hans sevice bliver aktuel hvis BW viterligt har fåed skåret tungen som
det blev profiteret for nogen uger siden i abuse af Peder - der nu
godt nok plejer at ha en ide om hvad han taler om ...der er påfalende
præcis når det kommer til sager om abuse....

>Ej, Steen - vær så venlig, at bevare din egen sunde fornuft, og lad være
>med at gøre den slags

Nahh Steen vil jo være kendt og jeg forventer snart at se nogen
artikler fra hans flitige hånd på glistrup.com - om det traumatiske
tid hvor han slev måtte lide smerten af få skåret linjen ikke bare
delvist men HELT - noget som Steen ikke er så meget for at komme ind
på og når det sker så er han i reglen lidt sur !!!
ikke meget

MvH
'Bo M Mogensen
xpost -&fut :dk.snak.mudderkastning