Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
palit g4 4200 ti
Fra : Dennis Pilgaard

Dato : 25-07-02 17:57

hej jeg har købt g4 4200 ti, jeg har bare et problem ang. tv-out, på mit
gamle g2 der var s-vhs udgangen kun på 4 pins, men på deette kort er der
flere, da der ikke fulgte et med i kassen, så ville jeg lige spørge om der
var nogen der kendte en hjemmeside eller jeg mener jeg har læst om et sted
der levere disse stik til dem som ikke har fået et leveret med til deres g4
kort, plz svar hvis der er nogen som kan hjælpe !

Mvh Pilgaard

Fra : Søren

Dato : 25-07-02 20:47

Fulgte der ikke en adapter med i kassen ???
Da jeg købte et MSI 4200 havde jeg samme problem, men opdagede så jeg skulle
bruge vedlagte adapter.

Søren.

Fra : Dennis Pilgaard

Dato : 25-07-02 21:59

nej det fulgte ikk med da palit versionen er den helt skrabede version, jeg
har været hele frederikshavn og omegn rundt for at finde et, men man kan
ikke købe et seperat...
nogle forslag ????

Mvh Pilgaard

Fra : Thf

Dato : 25-07-02 23:04

> [...]
>der levere disse stik til dem som ikke har fået et leveret med til deres g4
>kort, plz svar hvis der er nogen som kan hjælpe !
Jeg misforstår dig måske, men det er et standart s-video stik du skal bruge.
Jeg har lige sat et 10m s-video fra mit Palit 4200 til mit Phillips tv, og
via nview gik signalet klart igennem med det samme, syret at side at
arbejde med Blender3D på mit tv i stuen.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 25-07-02 23:20

"Thf" <tommy_friis@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige sat et 10m s-video fra mit Palit 4200 til mit Phillips tv, og
> via nview gik signalet klart igennem med det samme, syret at side at
> arbejde med Blender3D på mit tv i stuen.

Er der ikke noget kvalitetstab over den afstand? Er der nogen der ved hvad
der er max for længden af et S-Video kabel? (Det er det kabel med 4 pins i
jeg snakker om..)

/Thomas

Fra : Dennis Pilgaard

Dato : 26-07-02 00:28

det kabel jeg skal bruge er den der lille adapter, min gamle var med 4 pins
her skal jeg bruge 9 vist nok, fordi der sidder composit derpå oxo
Pilgaard

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 26-07-02 02:04

På mit Palit GeForce 3 er der også et stik med mange pins, men jeg
tilslutter mit 4 pins kabel og det funker perfekt! Så der er intet der!

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob H // iVER_uRT@mail.dk

Fra : Thf

Dato : 26-07-02 17:28

>"Thf" <tommy_friis@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Er der ikke noget kvalitetstab over den afstand? Er der nogen der ved hvad
Det er jo ikke det samme så en monitor, men det står ok, og slideshow osv,
behøves jeg ikke længerer at brænde til dvd, det er bare over med programmet
og så kører det på tv.

>der er max for længden af et S-Video kabel? (Det er det kabel med 4 pins i
>jeg snakker om..)
Ved det ikke, men jeg hat antenne/lyd/telefon/adsl/s-video liggende i en
stor bunke fra pc rummet til stuen, så helt følsomt er det ikke.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S