GPRS
Fra : Bob

Dato : 25-07-02 15:51

Hvilke mobil selskaber tilbyder GPRS?? og er der nogen der tilbyder det med
taletids kort??

Fra : Lars J

Dato : 25-07-02 19:20

Hej

Jeg er ved at skulle opgradere min Siemens SX45 til GPRS så jeg har tjekket
det lidt, men kun lidt:

* Orange - kun erhvervskunder, 24,- pr. måned og 18 pr. mb data (excel.
moms)

...og dermed ude af billedet for mig.

Derfor er der disse tilbage:

* Telia - ja til privatekunder, 50 kr. incl. moms og 2 mb data
* Sonofon: 700,- oprettelse (99,- kampagne). 25 pr. mb. 300 abb. / kvartal.
GPRS kan oprettes i forbindelse med alle SONOFONs nuværende produkter, dog
undtaget Taletid. Jeg ved ikke hvad Telias betingelser men er ved at
undersøge det. TDC har sikkert også noget, men jeg har det svært med TDC

Lars

PS: Læs evt. mere om GPRS hos Sonofon her:
http://www.sonofon.dk/index.asp?page=/service_og_produkter/asp/produkt.asp%3
FP_PRODUKT%3DGPRS%26P_TYPE%3D%26P_KATEGORI%3DPriser+og+betingelser%26Priser%
3D1%26P_ARTIKEL_ID%3D31725%23Artikel

"Bob" <microswein@hotmail.fjern dette for at adressen virker.com> wrote in
message news:3d401076$0$80825$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars J

Dato : 25-07-02 19:32

Lige et link til Telias prisliste:

http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info.jsp.html?OID=PriserDataPri_2&CID=-2737
9

Umiddelbart hælder jeg selv mest til Telia istedet for Sonofon pga.
prisforskellen (50% mindre pr. måned - og så incl. 2 mb) - det eneste der
bekymrer mig er dækningen, her skriver Telia at de bruges Sonofon når de
ikke dækker...er der nogen der har erfaringer med Telias dækning??

Lars