Alarm?
Fra : Benzon

Dato : 25-07-02 15:53

Hvilke mc-alarmen kan anbefales og hvilke kan ikke og hvorfor?

Benzon

Fra : Buck

Dato : 25-07-02 17:04

se anmeldelser på www.dmcn.dk

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Benzon

Dato : 25-07-02 17:18

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse
> se anmeldelser på www.dmcn.dk

Ok! Tak! Er der nogle der har erfaringer med andre, f.eks. SpyBall?

Fra : Anders

Dato : 25-07-02 18:06

> Ok! Tak! Er der nogle der har erfaringer med andre, f.eks. SpyBall?

Yep - havde min i 2 år og havde ikke et eneste problem. Jeg har hørt om
andre der har haft problemer, men generelt er spyball et ok produkt.

Anders

Fra : b.jeppesen

Dato : 07-08-02 08:23

"Benzon" skrev d. 25-07-02 17:18 dette indlæg :

> "Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ok! Tak! Er der nogle der har erfaringer med andre, f.eks. SpyBall?

kanon alarm
prøv det her link
http://www.lpas.dk/mid_3_1.htm

Bjørn cbr 1000 med spyball

http://www.kandu.dk/

Fra : b.jeppesen

Dato : 07-08-02 08:23

"Benzon" skrev d. 25-07-02 15:53 dette indlæg :
> Hvilke mc-alarmen kan anbefales og hvilke kan ikke og hvorfor?
>

> Benzon

Hej benzon
Spy ball er en meget pålidlig mc alarm, det er den bedste på marked! ret
mig hvis jeg er forkert på den :).

SpyBall har følgende fordele:
SpyBall er forsynet med dobbelt motorspærring, og har endvidere
automatisk startspærre, hvis du glemmer at tilkoble alarmen.
SpyBall aflæser hvordan motorcyklen parkeres, og alarmerer, hvis dette
ændres.
SpyBall er forsynet med indbygget batteribackup, som sikrer at alarmen
ikke kan sættes ud af spillet ved at klippe ledninger over.
SpyBall's MC-alarmer overholder industriens IP45 krav om sikkerhed mod
vand-indtrængning.
SpyBall har et yderst kompakt design, som gør det muligt at installere
den på de fleste motorcykler, scootere, knallert-45 modeller, såvel som
touring modeller som gaderacere.
SpyBall har en blinkende lysdiode, som advarer at der er alarm på.
SpyBall tilbyder færdige ledningsnet til visse motorcykel, scooter, og
knallert modeller.

mere info
www.lpas.dk/mid_3_1.htm

Mvh Bjørn cbr 1000 med spyball

http://www.kandu.dk/

Fra : b.jeppesen

Dato : 07-08-02 08:23

Fra : b.jeppesen

Dato : 07-08-02 08:23

Fra : Allan jørgensen

Dato : 07-08-02 14:02

"b.jeppesen" <b.jeppesen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:5O349.5477$G3.786366@news010.worldonline.dk...
> Spy ball er en meget pålidlig mc alarm, det er den bedste på marked! ret
> mig hvis jeg er forkert på den :).

fuldstændig forkert på den

> SpyBall har følgende fordele:
> SpyBall aflæser hvordan motorcyklen parkeres, og alarmerer, hvis dette
> ændres.
Ulempe:
kuglen gro fast og så kan man trække den bort eller banke på den uden den går igang.

> SpyBall er forsynet med indbygget batteribackup, som sikrer at alarmen
> ikke kan sættes ud af spillet ved at klippe ledninger over.
Ulempe:
Hmm så tager man vel bare sikringen. det har jeg gjort, også virker den ikke, men til gengæld kan den så stadig ikke starte!

> SpyBall's MC-alarmer overholder industriens IP45 krav om sikkerhed mod
> vand-indtrængning.
Ulempe:
hvis det er sandt, så har de et problem. når der er et eller andet galt er det altid vand eller fugt siger deres teknikere?

> SpyBall har et yderst kompakt design, som gør det muligt at installere
> den på de fleste motorcykler, scootere, knallert-45 modeller, såvel som
> touring modeller som gaderacere.
------------
hmm mon ikke alle mc alarmer er kompakte?

Allan(fzr600us) med afmonteret Spyball alarm som fik blinklysene til at lyse konstant, bevægelsesføleren virkede ikke det sidste års tid

Fra : b.jeppesen

Dato : 07-08-02 08:23

"Benzon" skrev d. 25-07-02 15:53 dette indlæg :
> Hvilke mc-alarmen kan anbefales og hvilke kan ikke og hvorfor?
>

> Benzon

Hej Benzon
har selv spyball, og intet at klage over har kun hørt godt om den
www.lpas.dk/mid_3_1.htm

Mvh Bjørn cbr 1k

http://www.kandu.dk/