Stofanet Signon falder i søvn!!!!???
Fra : Lars Myrup Lassen

Dato : 15-02-01 16:38

Jeg har brugt Christian Ginnerups glimrende program "Stofanet Signon"
(ver. 1.4) i et halvt år og været godt tilfreds.
Men der er en lille detalje, som irriterer mig.
Hvis jeg ikke benytter forbindelsen aktivt i mellem 5 og 10 minutter, så
reagerer serveren ikke længere, hvis jeg forsøger at bruge browser eller
mail-programmer.
Hvis jeg så logger af og på igen, så funger det fint - altså lige
indtil, der er gået nogle minutter uden trafik.
Jeg troede egentligt at man kunne være på hele tiden? Eller er der noget
jeg har misforstået?

Hvis det er et kendt problem og der er en behjertet sjæl, der kender en
løsning, så vil jeg være meget taknemmelig

Mvh. Lars Myrup Lassen

Fra : Søren Straszek

Dato : 15-02-01 17:18

Lars Myrup Lassen <smir@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis det er et kendt problem og der er en behjertet sjæl, der kender en
> løsning, så vil jeg være meget taknemmelig

Det er ikke Ginnerups skyld: Du skal ind på
http://www.stofanet.dk/net_pass.htm og ændre idle time, til f.eks 7200 -
to timer som er max.

Søren

Fra : Lars Myrup Lassen