1 - 4 Unit Rack kabinetter...
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 12:59

Hej,

Hvem sælger rack kabinetter i størrelsen 1 - 4 Unit i Danmark ud over
Pro Consult?

René Madsen --- reneZZXQ@schultzconsult.com remove ZZXQ
Schultz Consult --- http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : Flemming Riis

Dato : 25-07-02 14:26

"Schultz Consult - [René Madsen]" <rene@REMOVEschultzconsult.com> wrote in
message news:3d3fe7b0$0$16791$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Hvem sælger rack kabinetter i størrelsen 1 - 4 Unit i Danmark ud over
> Pro Consult?

danbit ?

Fra : Jesper KA

Dato : 26-07-02 09:01

> [...]
> Hej,
>
> Hvem sælger rack kabinetter i størrelsen 1 - 4 Unit i Danmark ud over

Prøv http://www.blackbox.dk .. der findes vist ikke den computer
dims de ikke har .. handler der selv og det er et 100% kompetent
firma.

Regards

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-02 08:25

Jesper KA wrote:
> Prøv http://www.blackbox.dk .. der findes vist ikke den computer
> dims de ikke har .. handler der selv og det er et 100% kompetent
> firma.

Det var dog jordens dårligst organiseret varekatalog jeg nogen sinde har
oplevet

Taget fra deres hjemmeside "Kender du kategorien på dit produkt kan du
her indtaste f.eks. ServSwitch eller kabel.
Vil du se de muligheder du kan vælge imellem, så klik på pilen til højre
i feltet. Den ønskede kategori kan herefter vælges ved at klikke."
Ja fedt, så kommer der forskellige bogstavkombinationer, det kalder jeg
virkelig orden.

Fra : Jesper KA

Dato : 29-07-02 11:37

Schultz Consult - [René Madsen] <rene@REMOVEschultzconsult.com> wrote
in message news:3d4509a9$0$17815$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det var dog jordens dårligst organiseret varekatalog jeg nogen sinde
> har oplevet

Ring til dem .. det plejer jeg at gøre .. efter første ordre eller på
forespørgsel
modtager du deres trykte katalog der er på størrelse med en tlf. bog.

Regards

Fra : KiLLaH

Dato : 03-08-02 20:34

Schultz Consult - [René Madsen] wrote:

> Hej,
>
> Hvem sælger rack kabinetter i størrelsen 1 - 4 Unit i Danmark ud over
> Pro Consult?

Hej,
Du skulle nok prøve danbit.dk som en anden nævnte.

Fra : Brian Ipsen

Dato : 04-08-02 00:55

On Thu, 25 Jul 2002 13:58:37 +0200, "Schultz Consult - [René Madsen]"
<rene@REMOVEschultzconsult.com> wrote:

>Hvem sælger rack kabinetter i størrelsen 1 - 4 Unit i Danmark ud over
>Pro Consult?

http://www.prc-data.dk - kig efter Vasco kabinetter

/Brian