T28 - skilles ad ?
Fra : ab

Dato : 25-07-02 09:49

Jeg skal skifte display i "dyret" - men hvordan får man den fra hinanden,
der er jo ingen skruer ?

ab

Fra : Kim C. Nielsen

Dato : 25-07-02 21:34

Er du sikker på, at der ikke sidder skruer under de sorte gummidutter på
bagsiden?

Vh
Kim

Fra : Fischer

Dato : 26-07-02 05:21

> Jeg skal skifte display i "dyret" - men hvordan får man den fra
> hinanden, der er jo ingen skruer ?

Først hiver du antennen af.

Dernæst skal hele fronten simpelthen krænges / klikkes af.
Den sidder godt fast, så det kræver brug af moderat fysisk pres. Men pas
selvfølgelig på ikke at ødelægge den af!

*Fischer