Jørund's begravelse
Fra : Anders

Dato : 25-07-02 09:37

Hej,

Ville bare lige hører hvordan det var gået til Jøruns begravelse- jeg håber
at NG'en var pænt repræsenteret! Hvade ikke mulighed for selv at deltage.
Fik vi aflveret en pæn blomst og hvordan gik det med indsamligen?

Hilsen Anders
Som har værert lidt rystet over Jørund's død

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-07-02 11:33

"Anders" <as@a.dk> writes:

> [...]
> at NG'en var pænt repræsenteret! Hvade ikke mulighed for selv at deltage.
> Fik vi aflveret en pæn blomst og hvordan gik det med indsamligen?

Jeg talte mindst 10 personer her fra gruppen - jeg missede sikkert
nogen som jeg ikke genkendte. Der var en nydelig krans fra
dk.fritid.motorcykler, og der var så mange blomster og kranse efter
båren, at de gik helt ud til indgangsdøren (~10m).

Hvordan det er gået med indsamlingen må Claus nok hellere svare på.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-07-02 22:30

Meget nedslående overskrift. Er lige kommet hjem fra 4 ugers ferie i dag. Så
jeg først lige set det nu. Kendte ham dog ikke privat kun herfra og så et
par mails engang imellem. Men jeg er alligevel dybt rystet. Mine tanker går
til de efterladte.

--
Mvh.
Henrik