CI-design rackkabinetter
Fra : TN

Dato : 25-07-02 09:20

Hejsa!

Nogen der kender en dansk forhandler af CI-design kabinetter - specielt
RS2100 og RS1100?

Med venlig hilsen

Tue N.

Fra : Flemming Riis

Dato : 25-07-02 10:17

"TN" <Tue@n-consult.dk> wrote in message

> Nogen der kender en dansk forhandler af CI-design kabinetter - specielt
> RS2100 og RS1100?

http://www.google.com/search?q=ci-design&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google
-s%C3%B8gning&lr=lang_da

Fra : TN

Dato : 25-07-02 12:27

http://www.google.com/search?q=ci-design&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google
> -s%C3%B8gning&lr=lang_da

Hejsa!

Med risiko for at blive upopulær: Synes du selv det er meget hjælp?

Kigger man de links igennem - ja, så kommer der jo ikke meget man kan
bruge...
Dem var jeg nu kommet frem til inden jeg spurgte.

Med tak for dit forsøg..

Med venlig hilsen

Tue N.

Fra : Flemming Riis

Dato : 25-07-02 14:24

> Med risiko for at blive upopulær: Synes du selv det er meget hjælp?

PROconsult
.... Katalog > Komponenter > Kabinetter/PSU (Ci Design). ... Varegrupper.
SCSI eksterne
kabinetter. Afgræns på producent. Adaptec. Chieftec. Ci Design. ...
www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-div/?prod=ci - 21k - Cached - Lignende
sider
PROconsult
PROCONSULT, Forside | Sitemap | Info | Kontakt, Klik for adgang til kurv,
Er tom,
Katalog > Komponenter > Kabinetter/PSU > SCSI eksterne kabinetter (Ci
Design). ...
www.proconsult.dk/katalog/komp/ komp-div/kab-scsi/?prod=ci - 20k -
Cached - Lignende sider
[ Flere resultater af www.proconsult.dk ]

___1st___ hit hvis du klikker på DK søgning, men det kan jo godt være
svært

Fra : Flemming Riis

Dato : 25-07-02 14:25

"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> wrote in message

> ___1st___ hit hvis du klikker på DK søgning, men det kan jo godt være
> svært

og hvis du brugte det fulde link var det 1st hit uden at trykke på en dk
søgning

Fra : TN

Dato : 25-07-02 14:35

> [...]
> [ Flere resultater af www.proconsult.dk ]
>

> ___1st___ hit hvis du klikker på DK søgning, men det kan jo godt være

næ.. det er ikke svært - men hos mig er det en ganske hvid side - med deres
normale ting i siderne...

Hvis du ser noget andet vil jeg da meget gerne vide hvad der står. Selv når
jeg kigger på cached får jeg ganske vist lidt - men det er ikke deres rack
kabinetter - men derimod eksterne SCSI kabinetter.

Men jeg kontakter dem for at høre om de måske kan skaffe noget sådan hjem..

Med venlig hilsen

Tue N.

Fra : Flemming Riis

Dato : 25-07-02 14:53

> næ.. det er ikke svært - men hos mig er det en ganske hvid side - med
deres
> normale ting i siderne...

og når du så trykker på kabinetter i venstre side får du en liste for
SR2100/SR2200 er på

Fra : TN

Dato : 25-07-02 15:02

> deres
>
> og når du så trykker på kabinetter i venstre side får du en liste for
> SR2100/SR2200 er på

Hejsa!

SR2100 og SR2200 er Intel kabinetter......

Dem jeg leder efter hedder RS2100 og RS1100....

Men nok om dette - jeg har kontaktet den danske importør af CI-design - så
må vi se hvad de siger.

Tak for din indsats.

Med venlig hilsen

Tue N. ;)