DANSK MUSIK FRA RADIO
Fra : Ole Holmgaard

Dato : 25-07-02 01:41

Jeg søger en masse forskeligt, som der har været sendt i radioen. Jeg tænker
på koncert optagelser fra 60érne, 70´erne og 80´erne, med diverse danske
bands.

Hører du til dem, der har optaget mange af disse koncerter eller indslag, så
skriv lige. Om det ligger på spolebånd, gør ikke så meget! Jeg skal ej
overtage jeres optagelser, bare spille dem over.

Skriv og fortæl hvad du har, for at uddybe hvad jeg søger er for stor en
opgave!!!

Hilsen en STOR dansk beat samler om historiker!!!!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-07-02 01:56

In news:dk.kultur.musik Ole Holmgaard wrote:

>Jeg søger en masse forskeligt, som der har været sendt i radioen.

1) Prøv i <news:dk.marked.privat.musik> i stedet, det er her dit
indlæg hører til.

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik>
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.musik>

2) Kunne du ikke lade være med at RÅBE i emnelinjen?

<http://usenet.dk/netikette/larm.html>

Tak.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-07-02 08:34

Lars Stokholm wrote:

> 1) Prøv i <news:dk.marked.privat.musik> i stedet, det er her dit
> indlæg hører til.

Her er jeg uenig med dig. Dette indlæg har ikke nødvendigvis noget som helst
med køb og salg at gøre. Hvis det drejer sig om udveksling af gamle
koncertoptagelser eller lignende hører indlægget helt klart hjemme her. Man
kan så sige, at der måske vil være mere at komme efter i
news:dk.medier.radio, hvis de specifikt drejer sig om optagelser fra
radioen, men det er i mine øjne helt fair også at poste her.

> 2) Kunne du ikke lade være med at RÅBE i emnelinjen?

Det kan der så være noget om. Der er ingen grund til at overdriver brugen af
store bogstaver

Mvh
Nikolaj

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-07-02 08:58

In news:dk.kultur.musik Nikolaj Borg wrote:

>Her er jeg uenig med dig. Dette indlæg har ikke nødvendigvis noget som helst
>med køb og salg at gøre. Hvis det drejer sig om udveksling af gamle
>koncertoptagelser eller lignende hører indlægget helt klart hjemme her.

Jeg til mene at udveksling er en form for køb/salg/bytte, hvor der
bare ikke forlanges penge retur. Men jeg er da klar til at undskylde
hvis jeg tager fejl.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-07-02 10:25

Lars Stokholm wrote:
> Jeg til mene at udveksling er en form for køb/salg/bytte, hvor der
> bare ikke forlanges penge retur. Men jeg er da klar til at undskylde
> hvis jeg tager fejl.

jo, det har du helt ret i, men jeg mener, at det eftersøgte sagtens bør
kunne tolereres i denne gruppe. Alternativt hører indlæggene om "Var der
nogen, som fik optaget koncerten med [band] på P3 i går?" vel også hjemme i
markedsgrupperne.

/Nikolaj